Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Sajtóközlemények a hazai autósport csapataitól

Nagy reményekkel vágott neki az Elba Ralinak Leitold Károly és Bazsó Ildikó, hiszen a visszafordítós kanyarokkal tűzdelt, igazi olasz pályák fekszenek a párosnak. A Fiat 131 Abarth is kiváló formában volt, talán az idén még nem ment ilyen jól, mint most, ám az öröm csak négy kilométeren keresztül tartott. A vadonatúj hengerfej ugyanis gyártási hibás volt, így az első gyorsaságin fel kellett adniuk a versenyt. Ennek ellenére két futammal a Historic Rali-Európa-bajnokság szezonzárója előtt a magyar páros megszerezte a D csoport negyedik helyét.

Nehéz szívvel ugyan, de úgy döntött a gödöllői Opel Gaál márkakereskedés csapata, hogy nem áll rajthoz a Kisvaszar Ralisprinten. Gaál Ádám és Kalapács Kornél becsülettel letréningezték a pályát, az Opel Ascona B 1900 is fel volt készítve, sőt vasárnap hajnalban a versenyzők és a szerelők is rajtkész állapotban voltak a szállodában, amikor a csapatvezető Gaál József lefújta a versenyt.

Két közönségtalálkozóval egybekötött néző autóztató programon is részt vett Matics Mihály az elmúlt hetekben, amelyek az autósport népszerűsítése és nemes célok mellett jó kis ralis hangulattal ajándékozták meg a résztvevőket. Emellett pedig meglepő módon még a Mecsek Rali felkészüléséhez is hozzájárultak.

A kisvaszari ralisprinten áll rajthoz Gaál Ádám és Kalapács Kornél a hétvégén, hogy a Mecsek Rali előtt gyorsasági kilométereket gyűjtsenek, és hogy az Opel Ascona B 1900 beállításait tökéletesítsék az Országos Historic Ralibajnokság szezonzárója előtt.

Szenzációs sikerrel, kettős győzelemmel zárta a Korda Racing a tereprali OB 2015-ös szezonját, a győzelmet Korda Erik és Csató Attila szerezte meg a nagykállói HOFEKA Kupán, másodikként pedig Garamvölgyi Zoltán és Kerék Balázs érkezett célba.

Rendkívül sikeres napot tudhat a háta mögött a Korda Racing a tereprali HOFEKA Kupa első versenynapján, hiszen a csapat két versenyautója nagy fölénnyel áll az összetett értékelés első két helyén, az élről Korda Erik és Csató Attila HRX Fordja várhatja a folytatást, akit Garamvölgyi Zoltán és Kerék Balázs üldöz a Nissan Quashqai-jal a második helyen.

Három egységgel búcsúzik a Tereprali OB 2015-ös szezonjától a Korda Racing, a szezonzáró nagykállói HOFEKA Kupán Korda Erik és Csató Attila mellett Kerék Balázs oldalán visszatér Garamvölgyi Zoltán is, a motoros mezőnyben pedig Linninger Patrik tör babérokra.

A Korda Racing segítségével a világ legjobb gyorsasági motorosainak társaságában szállhat versenybe Gyutai Adrián, aki többek között Valentino Rossi, Marc Marquez és Jorge Lorenzo mellett rajthoz áll a FIM Gyorsasági Motoros Világbajnokság hétvégi, San Marinoi futamán.

Szeptember első hétvégéjén Ercsiben az Eötvös napok keretein belül, immáron hatodik alkalommal rendezték meg az Ercsi Autó-Motor Show-t, ahová meghívást kapott a Sajtós Dénes – Diósi János duó is. A srácok számára ez egy tökéletes alkalom volt, hogy az új versenyautójukat ki tudják próbálni, és ezzel is szórakoztassák a rendezvényre kilátogató több ezer nézőt.

Minden kétséget kizáróan az Alpi Orientali Rali volt az idei Historic Rali Európa-bajnokság legnehezebb versenye. A rengeteg hajtűkanyarral tűzdelt pályák komoly fizikai erőnlétet követelnek a szervokormány nélküli historic autók vezetőjétől. Ezt tetézte idén a hatalmas meleg. Autón kívül 38 °C-ot is mértek, ami a versenyautóban akár hetvenre is felszaladhatott, mindezt pedig háromrétegű tűzálló overallban kellett elviselniük a résztvevőknek. A gyorsasági szakaszok után minden versenyzőt vödör vízzel kellett nyakon önteni, és szinte nem is volt olyan páros, amelynek legalább egyik tagját ne kerülgette volna legalább egyszer az ájulás a verseny alatt.

Kategória első hellyel tért haza a Lajosházi Csaba - Bárdos Péter páros a 19. AvD Niederbayern Rallye-ról. A srácok sokáig az Ausztrian Rally Trophy RC2-es kategóriájának második helyén versenyeztek, de legnagyobb vetélytársuk az utolsó szakaszon a verseny feladására kényszerült, így Csabiék a célban az első helynek örülhettek.

Előfutóként és a licences kategóriában versenyzőként is részt vett Matics Mihály az Oroszlány Ralin, az ORB-ből jól ismert Mitsubishi Lancer Evo IX-esével. A távot így kétszer teljesítette, és összesen 93 gyorsasági kilométerrel lett gazdagabb. A versenyt elsősorban tesztelésre használta, főleg a műszaki hiba miatt kimaradt Baranya Kupát akarta bepótolni, de egyben családi szórakozás is volt, hiszen az itinert ezúttal a többszörös bajnok lánya, Matics Barbara olvasta.

Legfrissebb cikkek