Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Sikeres hétvégét zárt a M1RA Motorsport Thaiföldön. A csapat ezúttal három autót küldött csatába; Tassi Attila mellett az alakulat vezetője, Michelisz Norbert, valamint Giacomo Altoé is M1RA-s Hondával szerepelt.

Tassi Attila mindkét futamon legfőbb riválisa, Jean-Karl Verney előtt tudott végezni, így megelőzte őt a bajnokságban.

Michelisz Norbert csupán a második hétvégéjét töltötte versenyzőként a TCR nemzetközi túraautó-bajnokságban. A Hungaroringen egy második és egy hatodik helyet szerzett, Buriramban azonban megszerezte az első győzelmét a sorozatban. Az első versenyen Mat’o Homola indult az élről az Opel Astraval. A piros lámpák kialvása után a szlovák pilóta megőrizte a vezető helyét, azonban a harmadik helyről induló Michelisz Norbi megelőzte James Nasht, ahogy Tassi Attila is előrébb tudott kerülni. Tassi mögött Jean-Karl Verney, valamint Pepe Oriola csatázott. A nyolcadik körben Michelisz Norbi megpróbálta elengedni fiatal csapattársát, azonban utolérte őket Oriola és Verney, így nem sikerült a manőver. Norbi megőrizte a második helyet, azonban Tassi Attila visszacsúszott az ötödik pozícióba. Dusan Borkovic a tizenharmadik rajtkockából indult, azonban remek tempóban autózott és a kilencedik körben már a dobogóért versenyzett. A szerb elment Verney és Tassi mellett is, és üldözőbe vette Pepe Oriolát. Az utolsó előtti körben Homola defektet kapott, így Michelisz Norbi vette át a vezetést. A drámának itt még nem volt vége. Pepe Oriola az utolsó körben a sebességváltó meghibásodása miatt a második helyről kényszerült feladni a 14 körös futamot. A versenyt végül Michelisz Norbi nyerte meg Dusan Borkovic és Tassi Attila előtt.

Az első futam végeredménye:

1. Michelisz Norbert (Honda CIvic Type-R) 24:44.820
2. Dusan Borkovic (Alfa Romeo Giulietta) +3.769
3. Tassi Attila (honda Civic Type-R) +5.923
4. Jean-Karl Verney (Volkswagen Golf GTI) +6.211
5. Rob Huff (Volkswagen Golf GTI) +6.428
6. Giacomo Altoé (Honda Civic Type-R) +7.358
7. Stefano Comini (Audi RS3 LMS) +10.610
8. Davit Kajaia (Alfa Romeo Giulietta) +11.142
9. Daniel Lloyd (SEAT Léon) +14.196
10. Gianni Morbidelli (Volkswagen Golf GTI) +15.050
11. Frédéric Vervisch (Audi RS3 LMS) +16.646
12. Kantadhee Kusiri (Volkswagen Golf GTI) +17.143
13. Duncan Ende (SEAT Léon) +19.316
14. Munkong Sathienthirakul (Opel Astra) +22.733
15. Chariya Nuya =Honda Civic Type-R) +26.322
16. Nattanid Leewattanavaragul (SEAT Léon) +29.542
17. Rattanin Leenutaphong (SEAT Léon) +42.071
18. Nattachak Hanjitkasen (Honda Civic Type-R) +42.445
19. Aurélien Panis (Honda Civic Type-R) +54.267
20. Douglas Khoo Kok Hui (SEAT Léon) +1:46.431

170903 tcr n2

A második versenyen Aurélien Panis indulhatott a pole-ból a Botsen Ginion Racing Hondájával. A francia jól kapta el a rajtot, ahogy Giacomo Altoé is. A M1RA fiatal olasz pilótája két pozíciót is javított és folyamatosan nyomás alatt tartotta Panist. Tassi Attila a negyedik, míg Michelisz Norbi a ötödik helyen autózott. Micheliszt folyamatosan támadta Jean-Karl Verney, és a magyar pilóta egészen a tizenharmadik körig maga mögött tudta tartani a franciát, amíg el nem füstölt a Honda erőforrása. A szezon tizenhatodik fordulójában Aurélien Panis állhatott fel a pódium legmagasabb fokára. A francia mögött Giacomo Altoé valamint Stefano Cominit intették le a kockás zászlóval. Tassi Attila a negyedik pozícióban ért célba a M1RA-s Hondával, azonban ez is elég volt neki ahhoz, hogy átvegye a bajnokságban a vezetést.

A második futam végeredménye:

1. Aurélien Panis (Honda Civic Type-R) 24:34.503
2. Giacomo Altoé (Honda Civic Type-R) +1.274
3. Stefano Comini (Audi RS3 LMS) +6.120
4. Tassi Attila (Honda Civic Type-R) +7.994
5. Jean-Karl Verney (Volkswagen Golf GTI) +9.414
6. Dusan Borkovic (Alfa Romeo Giulietta) +12.632
7. James Nash (SEAT Léon) +13.369
8. Rob Huff (Volkswagen Golf GTI) +13.861
9. Mat’o Homola (Opel Astra) +18.084
10. Kantadhee Kusiri (Volkswagen Golf GTI) +18.830
11. Daniel Lloyd (SEAT Léon) +20.555
12. Munkong Sathienthirakul (Opel Astra) +21.357
13. Gianni Morbidelli (Volkswagen Golf GTI) +22.946
14. Frédéric Vervisch (Audi RS3 LMS) +30.660
15. Duncan Ende (SEAT Léon) +31.425
16. Chariya Nuya (Honda Civic Type-R) +35.585
17. Nattanid Leewattanavaragul (SEAT Léon) +36.363
18. Pasarit Promsombat (SEAT Léon) +48.076
19. Rattanin Leenutaphong (SEAT Léon) +49.369
20. Nattachak Hanjitkasen (Honda Civic Type-R) +54.333
21. Douglas Khoo Kok Hui (SEAT Léon) +1:38.064

A bajnokság állása:

1. Tassi Attila 179 pont
2. Jean-Karl Verney 177
3. Stefano Comini 165
4. Roberto Colciago 145
5. Pepe Oriola 110

13. Michelisz Norbert 59

17. Ficza Ferenc 32

1. M1RA 382 pont
2. Lukoil Craft-Bamboo Racing 289
3. Leopard Racing Team WRT 247

A bajnokság október 7-8 között Kínában folytatódik.

Legfrissebb cikkek