Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Viszontagságos szezonzárót teljesített a Gulf Racing Hungary mindkét párosa. Strider Zoltán és Szilágyi Patrik is év közben állt a virtuális dobogó legmagasabb fokán, ám az utolsó verseny egyiküknek sem hozott szerencsét.

„Jó lett volna előrébb végezni” – kezdte nagy sóhajtással a beszélgetést Strider Zoltán. „Úgy érkeztünk Diósgyőrbe, hogy matematikailag még lehetünk bajnokok, bár nem fűztünk hozzá sok reményt. Végül hatodik helyen zártunk, amivel nagyon nem vagyunk elégedettek, de azt látjuk, nagyon megerősödött az ORB2-es bajnokság, sok a jó autó és pilóta. Természetesen a hétköznapi élet mellett mi nem tudtunk annyi munkát és energiát beletenni ebbe, mint mások, ezért is a helyén kezeljük a dolgokat. Egyébként a verseny nem volt rossz, bár mindig hangoztatom, hogy az erdészeti utak nem fekszenek nekem. A pályákat jól feldolgoztuk és az autót is sikerült jól beállítani. Természetesen azért kísérleteztünk verseny közben, ami meg is látszódott az időeredményeinken. Ezeket jó lett volna a futam előtt lepróbálni, ám a munka mellett ez nekünk most nem fért bele. Egyébként a versenyt élveztem, most volt először, hogy az erdészeti utak sem okoztak rossz érzéseket, bár azt elkönyveltük, hogy a dobogóért nem tudtunk harcolni. Túl vagyunk a szezonon, voltak jó eredményeink, de sajnos egyszer kiestünk, így összességében nem vagyunk elégedetlenek. Jövőre természetesen újra nekivágunk és az idei eredménytől mindenképpen előrébb szeretnénk végezni.”

Egy héttel a Diósgyőr Rally után rendezték a Rally Hungary-t, ahol a Szilágyi Patrik – Tóth Viktor duó akár az ORC bajnoki címért is harcolhatott volna, ám azt sejteni lehetett az elején, hogy ez nem csak rajtuk múlik.

„Örülünk, hogy vagyunk” – indított Szilágyi Patrik, aki hatodik végsebességen óriásit esett, de szerencsére személyi sérülés nélkül megúszták a balesetet. „Amikor mentünk, akkor jó volt. Alkalmazkodtunk a körülményekhez, élveztük a versenyt. Bár mindjárt az elején átmentünk egy nagy kövön, ami felütötte a kartert és emiatt volt némi olajszivárgásunk. Mivel nem szerettük volna összeolajozni a pályát, úgy döntöttünk kiállunk, és másnap szuperrallyval folytatjuk. A szervizben megragasztottuk a lyukat, majd vártuk a vasárnapot. Itt az esélyeink teljesen elszálltak az ORC-ben folytatott csatára. Szerettünk volna pár pontot gyűjteni, hogy a kategória és a bajnokság második helye meglegyen, ám a mádi kör gyorson minden szertefoszlott. Hatodik telin érkezünk a Sárga Borházhoz, amikor beesett a fékpedál és kézifékkel próbáltam menteni a menthetőt. Hatalmasat estünk és az az egyetlen szerencsénk, hogy senki nem sérült meg.  Az autó ezt nem mondhatja el magáról. Az új váltónk fantasztikusan muzsikált, ám utólag kiderült, hogy a műszaki problémát a légtelenítő csavar okozta, ami a nagy igénybevételtől kilazult.”

A csapat partnerei: SIVA Group, Euroaszfalt Kft., Gulf Lubricants Hungary, Közmű Alagút, STRAVIA, Forvett, Confidenza, LEAD DESIGN, Szirt BAU Kft., EFTECH, Trans-Sped Kft., Pápai Beton Kft., Metalvision Kft., Schönherz Informatikai Stúdió, BM Komp, Wimmer Trans, Hardy Working Tools, MM Infinity Kft., HRT Spedition Kft., Laczkó Team Kft., Juhász Testvérek Pincészet, Elastica Bt., Zoi Kingdom Kft., Agria Emelő Kft., Dodo Tech Kft., Truck Parts Impex Kft., Geoteam, North Force Hungary Kft. Good Safety., Erlauer-Eximp Kft.

Legfrissebb cikkek