Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Teljesítette a 2020-as évre tervezett utolsó versenyét a Gulf Racing Hungary pilótája Strider Zoltán.

Zoli a novemberi Frt Kupa Kiskunlacházai állomását választotta ki, mert a Peugeottal a murvás Mikulás Rallye-n nem szeretett volna indulni. Navigátor nélkül, új csapatfelállásban kezdte meg a jövő évi felkészülést. Andris azért maradt ki, mert a családjában van Covid-19-es kontaktszemély.

„Csípős szombat reggel kezdtük meg az Frt-s versenyzést. Kicsit a pályaversenyzős régmúltat idézte, hogy egyedül ülök a kocsiban, de sajnos Andris nem tudott velem jönni. A versenyen a sógorom, Molnár Bence segédkezett, továbbá Bakó Laciéktól kaptunk sok segítséget. Még ismerkedünk az autóval, ami hozzánk került a verseny előtt” – kezdte a beszélgetést Strider Zoltán.

Az autó tökéletesen működött a hétvégén, körről körre tudott gyorsulni vele Zoli. Egyedül az volt rossz, hogy nem lehetett gumit melegíteni, gumimelegítő paplanúk pedig nem volt.

„Előre közepes gumikat raktam és két rajtszámmal mentem, amik elég közel voltak egymáshoz. Így az első körben meg tudtam melegíteni a gumikat, a másodikban pedig tudtam egy másodperccel jobb időt menni. Nem volt könnyű verseny, hiszen 120 körüli nevező volt és a kategóriámban 26-an voltunk, továbbá R2-es autóból is közel tíz darab volt” – tette hozzá Zoli.

Rossz érzése volt a versenyzőknek, hogy üres a pályaszéle, de ebben a helyzetben az is komoly munka, hogy a versenyt meg tudták rendezni. Ennyi autóra biztosan sok néző kilátogatott volna a rossz idő ellenére is.

„Szoros verseny volt, 1,6-os kategóriában, ahol a harmadik helyen végeztem, tizedek és századok döntöttek. Beneveztünk a 2000-es kategóriába is, ahol a második helyet szereztük meg. Jó idényzárás volt, de jövőre szeretnénk odaállni a rajthoz, hogy nagyobb eséllyel indulunk az első helyért” – folytatta Strider Zoltán.

A folytatásban a csapat darabokra szedi a Peugeotot és felkészíti a 2021-es Rallye2-es bajnokságra. Addig pedig van még kinek szurkolni, hiszen a hétvégén jön az idei bajnokság záró versenye a Mikulás Rallye, ahol a csapat Skodás pilótája Velenczei Ádám esélyekkel indul a magyar rallye bajnoki címért és ott lesz még Szilágyi Patrik is, aki első murvás versenyén indul majd.

„A hétvégén mindenki a Mikulás Rallye-ra koncentrál, négyen esélyesek a bajnoki címre. Ádámnak nagyon drukkolunk, ahogy Patriknak is, aki most vesz részt először a Mikulás Rallye-n. Az ORC 2WD+ bajnoki címe már eldőlt, de Patrik pár pont bebiztosításával második helyen végezhet” – zárta a beszélgetést Zoli.

A csapat partnerei: Betonútépítő, SIVA Group, Euroaszfalt Kft., Gulf Lubricants Hungary, Közmű Alagút, STRAVIA, Forvett, Confidenza, Tiszta Víz Üzletház, LEAD DESIGN, Szirt BAU Kft., EFTECH, Ka-Ba Kft., Honor Trans-Sped kft., Pápai Beton Kft. FLOW FUEL, Schönherz Informatikai Stúdió, Láng, BM Komp, Wimmer Trans, Hardy Working Tools, Dr. Rettig Richárd, FERRO-PRESS Kft., Signal Print Kft., GPR & Partners Kft., Consult Team Kft., MM Infinity Kft., Infodots Kft.

Legfrissebb cikkek