Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! google plus icon Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Kis országunk egyik legszebb vidéke a Heves megyei Eger városa és annak környéke.

Itt rendezték a 2018-as rally bajnokság első futamát, melyen kíváló erdménnyel, kategória és csoport harmadik hellyel zárt a Gyenes András - Horváth Levente, Lada alkotta trió. Erről meséltek versenyzőink.Itt rendezték a 2018-as rally bajnokság első futamát, melyen kíváló erdménnyel, kategória és csoport harmadik hellyel zárt a Gyenes András - Horváth Levente, Lada alkotta trió. Erről meséltek versenyzőink.

Nagy várakozás és izgalom előzte meg ezt a versenyt. Tavaly október eleje óta nem ültünk versenyautóban. Úgynevezett kényszerpihenőn kellett részt vennünk, ugyanis az autót újjá kellett építenünk, mely nemrég készült el.

Csapatunk a verseny hetének csütörtökén érkezett meg Egerbe. Pályabejárással, adminisztratív és technikai átvétellel telt az időnk péntek délutánig. Ezt követte az egri Dobó téren megrendezett rajtceremónia, ami a rengeteg lelkes szurkolótól különleges hangulatú volt.

Szombat és vasárnap 20 gyorsasági szakasz várt a mezőnyre. Új típusú gumikat tettünk fel az első pillanattól, de sajnos nem találtuk el a keménységét, így az első négy gyorsaságin alig bírtunk megállni és befordulni egy-egy kanyarba. Ezek után lecseréltük az abroncskat puhábbra és innen a rally végéig ezek voltak fennt, nagyon jól viselkedtek. Nagyon élveztük az autózást szombat estig, amikor is az utosó gyorsasági után este fél 11-kor letört a kupplunpedál Eger felé menet. Szerencsére a sebességváltónk olyan, hogy kuplung nélkül is kapcsolható, így be tudtunk gurulni az esti szervízbe. Itt 40 percünk volt megcsinálni mindent és a kíváló szerelőink segítségével 39 perc és 40 másodperc alatt sikerült a művelet.

Másnap jött a kedvenc pályánk a Borsodnádasd - Balaton nevű gyorsasági. Itt aki nem akart csúszkálni és keresztbe menni, az is kénytelen volt a fényes, fehér aszfalt miatt.

Mindkét nap stabilan a harmadik helyen autóztunk és ezt sikerült verseny végi helyezéssé alakítani. Azért, hogy ne lehessünk a verseny alatt túl nyugodtak, az utolsó előtti gyorsaságin elkezdett csúszni a kuplungunk, így a futam végét lábujjhegyen voltunk kénytelenek megtenni és azon izgulni, hogy a céldobogóra önerőből fel tudjunk állni.

Nagyon gyors és változatos pályákon mehettünk két napig. Nemcsak mi, de a szervízcspatunk is megküzdött az eredményünkért, aminek nagyon örülünk.

Partnereinknek köszönjük az együttműködést C+D Automatika Kft,; Sulypont Bt.; Best-Vill. 2000 Kft.; EUROPART Hungária Kft; BBD 96 Kft.; HEKUS Bűnügyi Magazin

Legfrissebb cikkek