Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Felemásra sikerült az Eger Rallye a CREDOBUS - LPWMSport versenyzői számára, hiszen mit sem ér a jó széria, ha a technika nem akarja, hogy végre minden tökéletesen összeálljon.

A pénteki gépátvétellel és a Dobó téri rajtceremóniával vette kezdetét az Országos Rallye Bajnokság. A versenysorozat kezdő futamán, a CREDOBUS Eger Rallye-n a CREDOBUS - LPWMSport csapata négy versenyzőpárost állított csatasorba. Nagyszerűen kezdődött számukra a verseny, hiszen a Lovász Pál - Kürti Tamás - Hyundai i20 R5 trió a hetes rajtszám bűvöletében hetedik időt autózott az első szakaszon, a szombati napon végig az első tízben autóztak. 

„Azt hiszem, hogy jól kezdtünk, egy hetedik időt futottunk elsőre. Izgalmas volt a szombat, hiszen a hatodik helytől fölfelé fél percen belül voltunk egymáshoz képest. A szoros küzdelemben ment az adok-kapok, jót meccseltünk. Vasárnapra összeszedtem valami betegséget, nem volt meg a kellő koncentrációm, így nem tudtunk a többiekkel menni” - mondta Pál a verseny után.

A hideg idő sok párosnak feladta a leckét, hogy hogyan válasszon gumit, így volt ez Pálékkal is. Amelyik szakaszon jól érezték magukat, az rövid volt, amin pedig tudtak volna jót autózni, az nagyon felhordásossá vált. Tovább nehezítette a helyzetüket, hogy Pál vasárnapra megfázott. Ez végképp megpecsételte a verseny sorsát, hiszen egy ennyire szoros mezőnyben mindennél fontosabb, hogy a versenyzők száz százalékosan tudjanak koncentrálni.

Végül az Országos Rallye Bajnokság 12. helyén végeztek, ezt az eredményt szeretnék majd fényesebbé csiszolni a bajnokság következő futamán, Miskolcon. 

A Tábori Ákos - Bartha Nándor - Mitsubishi Lancer EVO IX trió bíztató eredményekkel kezdte a szombati napot, ám egy kuplung hiba kis híján meghiúsította a terveiket. Szerencsére a szervizcsapat orvosolta a problémát, és ez nagy lökést adott Ákoséknak, olyannyira, hogy közel jártak a szakaszgyőzelemhez. Végül a hármas kategória 4. helyét szerezték meg, ami a technikai problémát figyelembe véve kiváló eredmény.

A csapat két autót indított a Peugeot Sport Rallye Cup Hungary első versenyén, ahol a tavalyi Rallye2-es bajnok páros megmutatta, miért is tartja őket mindenki a kategória abszolút esélyeseinek. Remek kezdéssel ott is voltak az élen, a 10. gyorsasági szakaszig rajtuk kívül senki nem nyert szakaszt. Ekkor azonban egy rosszul felmért féktáv miatt elütöttek egy lassítót és olyan mértékben sérült a vízhűtőjük, hogy sajnos nem tudták befejezni a napot. Az viszont nagyon bíztató, hogy ilyen sokáig a mezőny élén tudtak autózni. 

A másik Peugeot-s páros, a Riskó Dániel - Adorján Szabolcs duó óvatosabban kezdett. A kategória 5. helyéről indultak el felfelé, és vasárnapra már másodikok is voltak, de végül egy technikai hiba őket is kiejtette a küzdelemből.

Az ORB második versenyére, a Miskolc Rallye-ra a teljes csapat készül, ám előtte Pálék újra Ausztria felé veszik az irányt. Április első hetében a Mitropa Kupa második állomásán, az Lavanttal Rallye-n vesznek részt.  

Partnereink: CREDOBUS, KF Service Solutions Kamion Fényező Kft., M6 L.O.G Kft., Expert Lajta Kft., TPA csoport Magyarország, Bus Center Kft., Skuba Kft. Geri Ügyvédi Iroda, diesel DR, Hunnoid, KF Minibus

Legfrissebb cikkek