Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Ideje korán véget ért a tengerparti Croatia Rally az LP Winner Motorsport Hyundai-jos egységének, a Lovász Pál - Kürti Tamás egységnek, akik meglehetősen jól kezdték a versenyt, ám egy bicikli út szélességű részen megütötték az autó futóművét, ami számukra a verseny végét jelentette. A csapat másik két párosa nagyon szép eredménnyel tért haza Horvátországból.

 

A 44. Croatia Rally horvát és szlovén közös versenyként kandidált a 2019-es rally világbajnokság egyik helyszínének, ahol nem csak a pályák, de a versenyzők is szép listát vonultattak fel. Több CEZ ország neves versenyzője is részvételével emelte a rendezvény fényét, ahol főként a magyar versenyzők domináltak.

Jól indult az LP Winner Motorsport versenye, a Lovász Pál - Kürti Tamás egység a harmadik szakasz után az abszolút hatodik helyen állt. Az N4-es kategóriában induló Tábori Ákos - Szegedi Máté páros keveset kockáztatva végig a kategória második - harmadik helyén autózott, míg a 2017-es Országos Rallye2 Bajnokság aranyérmes párosa a Csomós Miklós - Nagy Attila egység utalta a kétkerekes mezőnyt.

„Ahhoz képest, hogy kétszer lehetett bejárni a pályákat, nagyon jól sikerült az első pár szakaszunk” – kezdte a beszélgetést Lovász Pál, majd hozzátette: „Ez annyit jelent számunkra, hogy jól dolgoztuk az itiner írásnál és az autó is végre úgy működött, ahogyan annak kell.”

A pályák egyébként a Horvátországban megszokható szűk és padkás, helyenként nagyon kihordásos fehér aszfalton zajlottak, ami egy esetleges eső esetén megborzolhatta volna a kedélyeket.

„Az autónk két hetet töltött a Hyundai Motorsport németországi központjában, ahol a turbóingadozásra és a gázfelakadásra keresték a meg a problémát. Úgy látszik, amikor az autó jó, akkor mi is úgy tudjuk használni, ahogy annak a rendeltetése” – tette hozzá Pál.

Sajnos a srácok az ötödik szakaszig jutottak, ahol lendületesen próbáltak átmenni, de bebizonyosodott számukra, hogy ezeken a pályákon nem szabad hibázni három centimétert se.

„Az egyik kanyarban nagyon tőre tettük az autót, ami megdobott minket és kitörött a bal első kerék. Ahogy visszaestünk az útra a jobb első kerekünk is feladta és itt sajnos véget ért a versenyünk. Természetesen nagyon csalódottak voltunk, mert nagyon jó volt itt versenyezni, de nem csüggedünk, sok tapasztalatot szereztünk, ami nagyon jól fog jönni a továbbiakban” – zárta a beszélgetést Lovász Pál.

A Csomós - Nagy páros tíz szakaszból négyet megnyerve nagyon sokáig vezette a 2WD kategóriát, ám egy rossz helyen való megforgás a vezető helyükbe került. Ennek ellenére a srácok nagyszerűen teljesítettek egy kategória harmadik hellyel tértek haza déli szomszédjainktól.

A Tábori - Szegedi páros is egyben hozta le a Mitsubishit és sok CEZ pontot hozott haza az N4-es második hellyel. Ákosék nem kockáztattak a versenyen számukra a tanulás és a biztos célba érés volt az elvárás.

A csapat következő versenye az Országos Rallye Bajnokság következő fordulója a Mecsek Rallye lesz..

Köszönjük Partnerinknek: Kamion Fényező Kft., Hyundai Magyarország, M6 L.O.G Kft., Service Solution Kft., Credobus, Geri Ügyvédi Iroda, Bus Center Kft., TPA csoport Magyarország, Mini-Busz Kft., Expert Lajta Kft., Hunnoid, Kövesdi Kft, millaco.hu

 

Legfrissebb cikkek