Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Tovább nőtt a különbség a 4-es kategória két nagy ellenfele, Lángi Attila és Rafael Tamás között az 5. Steelvent Ózd Rallye után. A BMW Z4-et terelgető Lánginak megvolt a taktikája az ORB 2 fordulójára, ám egy újra fellépő fékhiba és a rosszul felírt itiner is hátráltatta ennek megvalósításában. Arról nem is beszélve, hogy saját kategóriájuk helyett eggyel feljebb, a 3-as géposztályban, erősebb technikákkal szemben kellett bizonyítania.

Lángi Attila: Hiába terveztem meg szépen a taktikánkat a hétvégére, nem sok mindent tudtunk belőle megvalósítani. Igaz, a lehetőségeinkhez mérten nagyot mentünk az első versenynapon, de ez sem volt elég arra, hogy lépést tudjunk tartani Rafival – nemhogy előnyt kovácsoljunk belőle.  Ennek hátterében pedig a Z4 fékproblémája áll: újra előjött ugyanis az a hiba, hogy teljesen beesett a fék, ami igen izgalmassá, és egyben veszélyessé is tette a futamunkat. Mindent beleadtunk, és volt néhány igen komoly pillanatunk, amikor nem csak a navigátorom ült összekulcsolt kézzel, de én magam is már kiabáltam az autóban. A lemaradásunk azonban így is megvolt, sok kicsiből végül egész nagy lett…  

Nem gondolom, hogy mi lennénk ennyire ügyetlenek, vagy a gumitaktikánk lett volna ennyire rossz. Azt látom, hogy be akarjuk érni az ellenfelet, akkor mindenképp fejlesztenünk kell valamit a kocsin. Erőben megvagyunk, de a beállításaink még messze állnak az ideálistól, a versenyképességtől.

A salgói pályákról tudtuk, hogy nem nekünk fognak kedvezni, de hogy ennyire nem áll majd össze a dolog, azt nem is sejtettem volna… Ceredre mi esőre készültünk, a futómű-beállítást is eszerint választottuk meg – persze a taktika nem jött be, a kocsi össze-vissza tolta az orrát. Emellett itinerfelírási gondjaink is voltak, amit teljesen újra kellett gondolnunk már az első kör után. Végül az abszolút 16., illetve a 3-as kategória helyén zártuk az Ózd Rallyet – miután a saját, 4-es kategóriánkban mindössze ketten neveztünk, eggyel feljebb soroltak bennünket.

A Rafival szembeni hátrányunk a 2. forduló után tovább nőtt, de nem adjuk fel, már nagyban a szombathelyi derbire koncentrálunk. A murvára bevethető futóművet már megrendeltük, ha minden igaz, jövő héten meg is érkezik, és megkezdődhet vele a BMW felkészítése a május 19-21-ei, Iseum Rallyra.

Partnereinknek köszönjük az együttműködést:  Visual Europe Group – www.vegroup.hu, Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával


Legfrissebb cikkek