Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Egy versenyt követően 12-0 a bajnoki pontok állása Lángi Attila és legnagyobb ellenfele és rokona, Rafael Tamás között – az utóbbi versenyző javára. A BMW Z4-et terelgető pilóta a szezonnyitót egy szerencsétlen esés miatt nullázta, ám bízik benne, hogy azzal már ki is pipálta idénre a kiesések számát. Az 5. Steelvent Ózd Rallyen szeretne szépíteni, ám nem lesz egyszerű dolga: a pályák különösen veszélyesek, trükkösek, technikásak, ráadásul Rafinak teljesen hazai pálya lesz a hétvégi derbi.

Lángi Attila: A miskolci esésünknek és a Z4 kigyulladásának már nyoma sincs a technikán. Letakarítottam a kocsi alján a gyulladás nyomait, a festékmaradványokat, majd egy kicsit ecsettel átkentem, hogy valahogy kinézzen. A héten a futóművet is beállítottuk, valamint a le is mosattam az autót, így harcra kész az ózdi bevetésre.

Az az igazság, hogy nem vagyok most valami nagy versenylázban – ebből egyaránt kisülhet nagyon jó, illetve rossz dolog is. Sose voltam még ennyire nyugodt egy futam előtt sem. Ennek az oka az lehet, hogy nincs a vállamon teher, mert tudom, hogy Salgótarján Rafi pályája, ismeri, mint a tenyerét. Ráadásul hiába hasonló a technikánk, mégis komolyabb fejlesztésű a kocsija, mint a mi Z4-ünk. Emellett, míg mi nem fejlesztettünk, ők folyamatosan javítgatják, állítgatják a BMW-jüket, mert ugye új autóról van szó, és elő is jöttek Miskolcon a gyermekbetegségei.

Annyi azonban biztos, hogy Ózdon élet-halálra fogunk menni. Úgy gondolom, ez a verseny a két mindenre elszánt, lökött BMW-sről fog szólni – már ami a 4-es kategóriát illeti. A hétvégén ugyanis csak ketten fogjuk alkotni – hivatalosan – ezt a kategóriát. Ha így most átfogóan nézzük a mezőnyt, akkor mindössze 4-5 páros fog BMW-vel rajthoz állni, mi pedig lassan kuriózummá válunk ezzel a technikával. De persze ennek is van reklámértéke… Ugyanakkor, mivel az 5-ös géposztályban sincsenek meg elegen az értékeléshez, ezért Prymáékat és Albertiéket is felsorolják hozzánk. A taktikánk az, hogy az első napon megpróbálunk olyan időket autózni, hogy a másodikon előkelőbb pozícióban rajtolhassunk Rafiéknál. Vasárnap ugyanis kvázi esélytelenek vagyunk a helyi menőkkel szemben, mivel szinte Rafi kertjéből indulnak a gyorsaságik. De ugye technikai sportról van szó, minden csak a célban dől el, így addig mindig van esély…

A második napon arra fogunk törekedni, hogy az, amit a nézők látnak, az klasszikus értelemben ne maradjon el attól, amit várnak tőlünk. Ugyanis ha nincs Rafiéknak műszaki hibájuk, akkor nem lehet megfogni őket, mi viszont szeretnénk a tőlünk megszokott módon kiszolgálni a szurkolókat. Egy szoros 2. hellyel ebben az esetben kiegyeznék, de alakuljon bárhogy is a verseny, biztos vagyok benne, hogy őszintén, tiszta szívből tudunk majd gratulálni a másiknak.

Partnereinknek köszönjük az együttműködést:  Visual Europe Group – www.vegroup.hu, Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával

 


Legfrissebb cikkek