Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Az R-GO dalának egy részletével össze lehetne foglalni, hogyan is érez Lángi Attila a Miskolc Rallye iránt: szereti is, meg nem is. Vannak igazán bosszantó emlékei erről a versenyről, de azért szívmelengető és – jó értelemben – izgalmas pillanatokból is kijutott neki itt. A 2017-es szezonnyitón most egy fejlesztett motorral és egy új navigátorral áll rajthoz.

Lángi Attila: A legfontosabb változás, hogy a 2017-es szezont egy új navigátorral tervezem. Sajnálatos módon eddigi segítőm, Veres Gábor munkahelyi elfoglaltságok miatt nem tudta biztosra ígérni az idei évet, így kénytelen voltam keresni valakit a jobb1-be. A választásom egy olyan emberre került, akivel korábban már teljesítettem egy futamot, és ő önként felajánlotta magát, hogy ha úgy adódik, bármikor beül mellém. Most úgy adódik, így Csáki Richard fogja diktálni nekem az itinert a szezonnyitó Miskolc Rallyen.

A téli szünetet kihasználtuk arra, hogy egy kicsit fejlesszük a kocsin. A BMW szívén, a motoron dolgoztunk főleg, hogy megbízhatóvá tegyük – tavaly év vége felé ugyanis voltak gondjaink, fenntartásaink egymással szemben. Azt még nem tudom megmondani, hogy ezzel a fejlesztéssel plusz teljesítményre is képes lesz-e majd, de azt azért elmondhatom, hogy „tartósabbá” vált. Jó bizonyíték volt erre a március 19-ei, tököli edzésen való részvételünk is, ahol amellett, hogy megautóztattuk pár kedves barátunkat, volt lehetőségünk kipróbálni az új motort is. Nagyjából 200 kilométert autóztunk azon a napon, és sikerült olyannyira eltalálni a Z4 beállításait, hogy többnyire hibamentesen tette a dolgát. Egyedül az elől eső, hátul száraz gumi kombinációra vezethető vissza, hogy ide-oda csúszkálgattunk néha a nedves aszfalton. Összességében a tököli kiruccanás nagyon jó teszt volt a Miskolc Rallyera – ha már éles bevetés előtt nekünk úgysem fér bele, hogy rendesen tréningezzünk…  

Miskolcot szeretjük is, meg nem is. Volt már olyan alkalom, amikor nagyon sok balszerencse ért minket itt – például tavaly, amikor kitörtem az első kereket egy betontömbbel. A nézők viszont hatalmas arcok, nem véletlenül tartották, tartják Miskolcot az egyik rallyfészeknek. A pályák nehezek, de szenzációsak, igazi kihívást tartogatnak – és pont ettől szép a rally.

Célt egyelőre nem tudok megfogalmazni. Kell majd egy-két futam, hogy felmérjük az erőviszonyokat, most ugyanis még nagyon alakulóban van az, ki mivel és hogyan tud rajthoz állni. Jelenleg még mi is szerelünk, és ahogy hallottam, nem vagyunk ezzel egyedül – közben viszont már nyakunkon a szezonnyitó. Saját magunk felé az lenne az elvárás, hogy dobogón végezzünk a kategóriában Miskolcon. Ha győzni nem is tudunk az értékelésünkben – tekintve, hogy a nevezést nézve hatan vagyunk a kategóriában, köztük két miskolci egység nagyobb gépekkel –, ezzel az eredménnyel én már nagyon boldog lennék. Egy-két futam után pedig talán már azt is meg tudom mondani, mi mit várhatunk 2017-től. Ami biztos, hogy szeretnénk tisztességgel helyt állni.

Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Visual Europe Group – www.vegroup.hu, Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával


Legfrissebb cikkek