Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

A Garmin Racing Team a szilveszteri futamon nem a megszokott párosokkal állt rajthoz. Galgóczi Norbert- Kollár Mihály, Tőzsér Áron- Győri Kristóf először próbálták ki az EVO-kat, amely mindkét duónak hatalmas élményt nyújtott.

Galgóczi Norbert: - Véletlenül alakult úgy, hogy az EVO VIII-al fogunk versenyezni, mert a VI-osnak váratlan technikai gondjai adódtak. Soha nem versenyeztem ezelőtt ilyen autóval. Nagyon kellemes élményem volt. Talán életem legkellemesebb csalódása. A teljesítménye és kezelhetősége alapján makulátlan.

- A pályák nagyon jók voltak. A külső szakasz tempós volt, de nem mertem úgy elvállalni, így azt elspóroltuk, mivel először mentem ezzel az autóval. A belső pedig attól függetlenül, hogy szűk, nagyon jó ritmusa volt, így azzal is ki voltunk békülve.

- A navigátorom ezúttal is Kollár Mihály volt. Neki is nagyon tetszett a verseny egésze, bár eleinte féltette ő is az autót, de minél többet mentünk annál jobban élveztük.

- A vártnál feljebb teljesítettünk. Bár kaptunk egy büntetést korai érkezés miatt, de ez nem szegte kedvünket. Ha azt a percet levonjuk, akkor úgy gondolom, hogy magasan teljesítettük az elképzelésünket.

- Köszönöm Domonkos Lacinak, a szervizes fiúknak, hogy egy ilyen élményhez segítettek minket.

Tőzsér Áron: - A Szilveszter Rally-n való részvétel és Ariel EVO VI-osának kibérlése lényegében egy Ariel-től kapott SMS-el kezdődött. Mivel Ariel autója mindig is tetszett, és Ő is eredményesen ment vele, úgy gondoltam, itt az alkalom, hogy kipróbáljak egy négykerekes, háromgyámántos autót.  Felhívtam Győri Kristóf barátomat, navigátoromat, és egy fél óra múlva már le is ütöttük Ariellel, hogy indulunk a versenyen.

- Természetesen a felkészülés is hasonló alapossággal zajlott. Nagyjából abban merült ki, hogy az utolsó pár karácsonyi bejglinél már csóváltam a fejem, és azt mondogattam magamban, „ezt már nem kellene…” :)

- Viccet félretéve, ez volt az első alkalom, hogy 4WD turbós autót vezettem. Az első esti gyorsasági szakasz ennek megfelelően teljes mértékben a tanulásról szólt, kaptunk is vagy 30 másodpercet, lényegében az egész másnap ennek a ledolgozásáról szólt. Ariel autója remekül fel volt készítve, minden porcikáján látszott, hogy a tulajdonos végiggondolta, hogyan lehetne a legtöbbet kihozni belőle. A motor erős, az autó intenzíven gyorsít ki, érezni, hogy végig rendelkezésre áll a nyomaték, és képes azt hatékonyan levinni. A BMW-nél alulkormányzottabb, orrnehezebb autó, így alapvetően a régi, elsőkerekes autókezelést kellett előhúzni, cserébe lényegesen kalandmentesebben is lehetett vele menni. A BMW-ben imádom a hathengeres motor hangját, ebben az ALS ropogása tetszett nagyon.

- Maximálisan sikerült a kitűzött célt teljesíteni. Alapvetően játszani, kikapcsolódni jöttünk. Ehhez képest jöttünk abszolút 12. időt is, több nagy szűkítős, aktív hajtásos IX-es EVO-t legyűrtünk, VI-osok között pedig mi voltunk a leggyorsabbak.
Az R5-ösök értelemszerűen teljesen másik liga. Szóval ez volt a remélhető legjobb eredmény, és mi nagyon örültünk neki.

- A pályáról: A Szilveszter Rally majdnem szlalomverseny. Ezek az év végi show rally-k, én szívesen autóztam most ilyen nyomvonalon, jó helyrerázódás volt a salgótarjáni kapitális bukás után. Szálláson sem nagyon kellett gondolkodni, mert a külső gyors a házam mellett megy el, szóval tökéletes volt a helyszín. :)

- Köszönöm ismét a csapatnak és az autó tulajdonosának a remekül felkészített autót, és Kristóf versenyzőtársamnak a tökéletes navigációt.


Köszönjük Szponzorainknak: GARMIN, Récsei Busz Kft., Hungaromarket, Print-Shop, strapa-pack Kft., marsopont, www.palinkaABC.hu, ibg, Lubetech, Dr. Marcus, RolandPlast, Szidó Trade Kft., Gulf, Send-Ex csoport, Spedimex hungary, Pentel- Szer Kft.

Legfrissebb cikkek