Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Egy hosszú pénteki teszttel indult a Sajtós Dénes - Paizs Róbert 2016-os Mikulás Rallye-ja, ahol több beállítást is kipróbáltak, de végül a Veszprémben már használt futómű beállítások maradtak.

A teszten jelentkezett egy apró probléma, az egyik benzincső eresztett, de szerencsére a Mikulás Rallye-n nincs Park Ferme, így a szerelők a gépátvételt követően orvosoltak a problémát, amíg a Dénes és Robi a pályákat írták.

Vasárnap az első várpalotai szakaszon az első komolyabb balos kanyarban egy földből kifordított szikladarab megütötte a futóművet, de a srácok így is kategória második idővel érkeztek a gyorsasági céljába.

„Gyorsan mentünk és nem vettük észre a sziklát az úton, ami eltörte a balos lengőkar tartóbakját. Sajnos a második szakaszra vezető etapon jött meg a törés hangja, így inkább a szervizpark felé vettük az irányt” – kezdte a verseny értékelését Sajtós Dénes a pilóta.

A szervizben a csapat vezetője Szilágyi Tomi a Berényi Racinghez sietett segítségért, - korábban a csapat hasonló problémával érkezett a csapatunkhoz, - hogy alkatrészt szerezzen. Szerencsére Laci készségesen állt a dolgok mögött és sikerült a sérült alkatrészt beépíteni. Tamás ekkor felhívta a versenyvezetést, hogy szeretnének szuperrallyval visszaállni a versenybe. Igaz ezen opció nem volt benne a versenykiírásban, de gondolták tétje nincs év végi jamboree-n erre biztosan lesz lehetőségük, főleg úgy hogy látták több Mitsubishis versenyzőtárs is élt a visszaállás lehetőségével.

161207 sajtos n 2

„Telefonáltunk egyet, hogy szeretnénk szuperrallyzni, de azonnal elutasító NEM-et kaptunk. Ez azért is rossz, mert mások visszaállhattak, mi miért nem?! Egy kisebb kiabálás és veszekedés alakult ki a vezetés és köztünk, majd megbeszéltük a problémát, és vissza tudtunk állni a versenybe, igaz már nem értékeltek minket” – tette hozzá Szilágyi Tamás.

Igaz nem értékelték őket, de ők a kapott idők alapján kategória második időket autóztak, pedig a Veszprém Rallye-ról megmaradt gumik szinte használhatatlanok voltak.

„Az utolsó kislőtéri gyorson bent hagytunk legalább két percet, mert amikor átmentünk a nagy pocsolyán, bepárásodott az ablakunk. A víz utáni ugratóig még elbotorkáltunk, de ott kiugrottunk az út mellé, ahol a nézők törölték meg belülről az ablakunkat, hogy lássunk valamit, amiért utólag is köszönet jár nekik” – zárta a beszélgetést Paizs Róbert a navigátor.

A csapat az idei évre befejezte a versenyzést és a jövő évre koncentrál. Továbblépés a terv, de majd idővel kiderül hogyan is alakul majd a jövő.

Köszönjük Partnereinknek: Mirelit Mirsa Zrt., Balogh Szerviz-Trans Kft., Jégszilánk Kft., SZVG-Tools Kft., TMI Épületmenedzsment Kft., Zeljenka Vállalkozás Szerszámkészítő és Fémalkatrész Gyártó Kft., Meda-Press Kft., Fiscat Online Pénztárgép, Prior Cash Kft., Kozák Kft., GULF kenőanyagok, Alox Kft., Virtuális Ipari Park Kft., Twolex Kft., GPsped Kft., Honda Heart Club, Bátori Kert-Plusz Kft., Flaute Gold Kft., Bervent Hõ- és Légtechnikai Kft., Rov Part Kft., Pannon Led Kft., Röplap Bt., Miklós-Inter Bt., Galvox Felületkezelő Kft., Lajkó Tibor fényező, Selmeczi és Társa Mérnöki Kft., Kereken-Pálya Kft., Bel-Hír Bt., Berger Stanc Kft., Wavecom Informatikai Kft., PSL Hungary Kft., Hardox CNC Kft., Gamma-Modul Kft., KBT Dekor Hungary Kft., White PSL Trans Kft., Pirelli, Rov Part kft., Pannon Led Kft., Autósport és Formula Magazin, LOZANDRO Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., Autóüveg Abrók


Legfrissebb cikkek