Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Kicsit döcögősre sikerült a Sajtós - Paizs páros első közös versenye, a Székesfehérvár Rallye. Sajnos már a teszten kiderült, hogy az autón akármilyen futómű beállítást próbálnak ki, az nem jól reagál rá, és ez már akkor rányomta a bélyegét az egész hétvégére. Dénes úgy volt vele, mindenképpen menni kell, hogy aszfalton minél több tapasztalatot szerezzenek az új autóval. Végül, ha az abszolútot nem is nézzük, egy kategória második hely azért méltán kárpótolhatja őket erre a versenyre.

Egy fél napos tesztel indult a Sajtós Dénes - Paizs Róbert első közös versenye, ahol a csapat a legnagyobb energiát a futómű beállításának szentelte. „Minden lehetséges futómű beállítást kipróbáltunk, de csak picit jutottunk előrébb” - kezdte a beszélgetést Sajtós Dénes.

A csapat tétlenül áll a dolgok mögött, mert jelenleg az autó vezet, Dénes pedig csak korrigálgat. A poros részek a legrosszabbak, de a sima és dobálós részeken is gyakorlatilag elmozdul az autó az útról, és felveszi az úthibákat. Így a srácok a versennyel kapcsolatban sokat nem tudnak nyilatkozni, mert túl sok élvezet nem jutott ki nekik a hétvégén. A másik probléma, ami felvetődött, hogy nagyon túlkormányzott az autó, egy pici kormány mozdításra agresszívan mozdul meg, és eddig hasonlóval nem találkoztak.

Mivel az autóval folyamatos küzdelem volt, így a pályák közül is nehéz lenne kiemelni valamelyiket. „A legnagyobb küzdelmünk talán a Csákberény szakaszon volt, ha nincsenek az új Pirelli gumik és a nagyon jó fékünk, nem is tudom hogyan tudtam volna az autót a pályán tartani” - folytatta a pilóta.

Dénes Székesfehérváron új navigátorral, Paizs Róberttel versenyzett és nagyon pozitívan értékelte az első közös munkát, ahogyan a versenyt is, hiszen ha nem is minden úgy sikerült, ahogyan azt szerették volna, de gyűlnek a nagyon fontos kilométerek az autóval már aszfalton is.

160802 sajtos n 2

Folytatásban a Baranya Kupa kimarad és az első verseny a Salgó Rallye lesz majd. Addig viszont a csapatra vár egy - két hosszabb teszt és az Ercsi Autó Show is.

„Szeretnénk, ha az autónk tökéletes lenne, mert ez az autó nem ehhez az időkhöz való, de mi sem ezeket az eredményeket szoktuk meg eddig, és mindent meg szeretnénk tenni, hogy szép sikereket érjünk el vele. Első körben kaptunk egy lehetőséget Neukirchner Andrástól, hogy a Baranya Kupa Pirelli tesztjén amolyan megfigyelőként vehessünk részt a csapatában. Ez egy nagyon nagy segítség Andrisék részéről, amit így előre is köszönünk. Ezen felül csak azt tudom mondani a továbbiakban, teszt és teszt. Addig megyünk, míg meg nem találjuk a problémát. Ha szükséges profit hívunk, hogy segítsen beállítani az autót” - zárta a beszélgetést Dénes.

Köszönjük Partnereinknek: Mirelit Mirsa Zrt., Balogh Szerviz-Trans Kft., Jégszilánk Kft., SZVG-Tools Kft., TMI Épületmenedzsment Kft., Zeljenka Vállalkozás Szerszámkészítő és Fémalkatrész Gyártó Kft., Meda-Press Kft., Fiscat Online Pénztárgép, Prior Cash Kft., Kozák Kft., GULF kenőanyagok, Alox Kft., Virtuális Ipari Park Kft., Twolex Kft., GPsped Kft., Honda Heart Club, Bátori Kert-Plusz Kft., Flaute Gold Kft., Bervent Hõ- és Légtechnikai Kft., Rov Part Kft., Pannon Led Kft., Röplap Bt., Miklós-Inter Bt., Galvox Felületkezelő Kft., Lajkó Tibor fényező, Selmeczi és Társa Mérnöki Kft., Kereken-Pálya Kft., Bel-Hír Bt., Berger Stanc Kft., Wavecom Informatikai Kft., PSL Hungary Kft., Hardox CNC Kft., Gamma-Modul Kft., KBT Dekor Hungary Kft., White PSL Trans Kft., Hankooktire Motorsport, Autósport és Formula Magazin, LOZANDRO Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., Autóüveg Abrók


Legfrissebb cikkek