Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Amilyen jól kezdődött, olyan nehéz volt számunkra az egri futam. A pénteki napon mindennel időben végeztünk az adminisztratív átvételig, ahonnan a technikai átvételre mentünk.

Hiába érkeztünk időben, több mint 3 órát kellett várni, hogy átvegyék az autónkat. Az esti rajtceremónia a szokásos jó hangulatban telt. Jöttek barátok Sopronból szurkolni, buzdítani, ezért is vártam már nagyon a verseny kezdetét.

Aztán szombat reggel a parc fermében jött a fekete leves. Nem indult az autó. Nem kicsit ijedtünk meg, mivel semmi előzménye nem volt, és ilyen helyzetben még sosem voltunk. De ki tudtuk tolni az időellenőrző állomáson kívülre, ahol sikerült beindítani. Futópercre érkeztünk a szervizbe, ahol sikerült megoldani a hiba okát, így kapkodva, de el tudtunk indulni az első gyorsra. Ezt jól teljesítettük, kategória első idővel. Az első kört letudva 44,6 másodperccel vezettük a kategóriát. A második körben próbáltam beosztani, de mégis a saját tempómban autózni, ami sajnos nem sikerült. A kör végére 31,3 másodperc volt csak az előnyünk. A harmadik kör sem volt tökéletes. Sajnos volt egy hibánk az egyik lassító féktávján, itt bent hagytunk pár másodpercet, de nem ez volt a legnagyobb gondom. Sötétben eddig mindig lassabb voltam magamhoz képest, de ezen a versenyen kilométerenként 3 másodperccel. Ami a szombati eredményen is meglátszott, a napot 12,9 másodperces hátránnyal a kategória, és 10,7 másodperces hátránnyal a 2wd második helyén zártuk. Nem volt még elveszve minden, tudtam, hogy vasárnap képes vagyok a hátrány ledolgozására. 3 szakasz után 10,6 volt a hátrány, köszönhető, hogy az 5,5 kilométeres gyorson 4,8 másodpercet faragni tudtam. Felbuzdulva feltettünk előre két új gumit, megadva minden esélyt az első hely elérésére. De sajnos a 4. gyorson szintén egy lassító féktávján megcsúszott az autó, lementünk az árokba, ahonnan kijövetelkor leakadt a kipufogó, és szétcsúszott. Ezt a gyorsot 1,6 másodperc hátránnyal fejeztük be, de az 5. gyorson, ennek következtében, nem volt az autónak teljesítménye, így elakadásjelzővel tudtunk végig gurulni. Azt gondolom, itt ment el az esélyünk az első helyért folytatott harcban, 1:01,8 perccel mentünk rosszabb időt ifj. Fogarasi Attiláéknál. A harmadik kört az esélytelenek nyugalmával kezdtük, ahol 3,2 másodperccel, majd 1,1 másodperccel, végül az utolsó 5,5 km-es szakaszon 6,3 másodperccel tudtunk gyorsabban menni, mint Attiláék. Aztán szombat reggel a parc fermében jött a fekete leves. Nem indult az autó. Nem kicsit ijedtünk meg, mivel semmi előzménye nem volt, és ilyen helyzetben még sosem voltunk. De ki tudtuk tolni az időellenőrző állomáson kívülre, ahol sikerült beindítani. Futópercre érkeztünk a szervizbe, ahol sikerült megoldani a hiba okát, így kapkodva, de el tudtunk indulni az első gyorsra. Ezt jól teljesítettük, kategória első idővel. Az első kört letudva 44,6 másodperccel vezettük a kategóriát. A második körben próbáltam beosztani, de mégis a saját tempómban autózni, ami sajnos nem sikerült. A kör végére 31,3 másodperc volt csak az előnyünk. A harmadik kör sem volt tökéletes. Sajnos volt egy hibánk az egyik lassító féktávján, itt bent hagytunk pár másodpercet, de nem ez volt a legnagyobb gondom. Sötétben eddig mindig lassabb voltam magamhoz képest, de ezen a versenyen kilométerenként 3 másodperccel. Ami a szombati eredményen is meglátszott, a napot 12,9 másodperces hátránnyal a kategória, és 10,7 másodperces hátránnyal a 2wd második helyén zártuk. Nem volt még elveszve minden, tudtam, hogy vasárnap képes vagyok a hátrány ledolgozására. 3 szakasz után 10,6 volt a hátrány, köszönhető, hogy az 5,5 kilométeres gyorson 4,8 másodpercet faragni tudtam. Felbuzdulva feltettünk előre két új gumit, megadva minden esélyt az első hely elérésére. De sajnos a 4. gyorson szintén egy lassító féktávján megcsúszott az autó, lementünk az árokba, ahonnan kijövetelkor leakadt a kipufogó, és szétcsúszott. Ezt a gyorsot 1,6 másodperc hátránnyal fejeztük be, de az 5. gyorson, ennek következtében, nem volt az autónak teljesítménye, így elakadásjelzővel tudtunk végig gurulni. Azt gondolom, itt ment el az esélyünk az első helyért folytatott harcban, 1:01,8 perccel mentünk rosszabb időt ifj. Fogarasi Attiláéknál. A harmadik kört az esélytelenek nyugalmával kezdtük, ahol 3,2 másodperccel, majd 1,1 másodperccel, végül az utolsó 5,5 km-es szakaszon 6,3 másodperccel tudtunk gyorsabban menni, mint Attiláék. 


Összességében nagyon boldog vagyok, mert végre voltunk hárman a kategóriában, tudtunk egy jó kis csatát vívni, ami jót tesz nekünk versenyzőknek, és a mezőnynek is, valamint nagyon jó részeredményeket tudhatunk magunkénak. A hibákból le fogjuk vonni a tanulságot, és még jobban felkészülve fogunk érkezni a következő futamra, ami a tervek szerint az április végén megrendezésre kerülő Miskolc rally lesz - tette hozzá Kondella Péter.

Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Ecoffice Technology Kft. – Triumph Adler; EGROKORR Festékipari Zrt.; Evolution Consulting Képzési és Tanácsadó Kft.; Innovitas Közhasznú Nonprofit Kft.; Rowa Chemical Kft. – BLACKFAST; RAIKER – www.raiker.hu; Nagy Béla e.v. – liftszerviz; Dokutech Center Kft.; Ital Logisztika Kft.; C+D Automatika Kft,; Kudo Trade Plus Kft,; Laurus-Conculting Kft,; Tower-Tech Kft,; Sulypont Bt.; Best-Vill. 2000 Kft.

Legfrissebb cikkek