Hazai sikerrel indult a TCR International Series 2017-es szezonja Grúziában, ugyanis a Tbiliszi-i születésű Davit Kajaia elsőként ért célba az első futamon. Kajaia mögött Ficza Ferenc lett a második, míg a kétszeres bajnok Stefano Comini a harmadik helyre kormányozta be az Audi-ját. Tassi Attila sokáig az ezüstérmes pozícióban autózott, de végül ötödikként teljesítette a távot.
Az Alfa Romeo Giulietta-val induló Davit Kajaia rajt-cél győzelmet aratott Rusztaviban. A második rajtkockából Tassi Attila vágott neki a 15 körös esős futamnak a M1RA Honda Civicjével. A 17 esztendős pilóta hatalmas csatát vívott Ficza Ferenccel, aki a Zele Racing Seat Leónjával szerepelt. Ficza a hatodik körben elment Tassi mellett, és folyamatosan csökkenteni tudta a távolságot Kajaia-val szemben. A M1RA csapat olasz pilótája, Roberto Colciago a Volkswagenes Jean-Karl Varnay-jal csatázott. Az olasz pilóta végül megelőzte francia ellenfelét, ráadásul csapattársát, Tassi Attilát is lehagyta. Ficza folyamatosan nyomás alatt tartotta Kajaia-t de végül nem sikerült átvennie a vezetést, így a grúz pilóta behúzta a győzelmet.
Az első futam végeredménye:
1. Davit Kajaia (Alfa Romeo Giulietta) 15 kör
2. Ficza Ferenc (Seat León) +0.374
3. Stefano Comini (Audi RS 3 LMS) +1.176
4. Roberto Colciago (Honda Civic Type-R) +1.478
5. Tassi Attila (Honda Civic Type-R) +1.783
6. Jean-Karl Vernay (Volksagen Golf GTi) +6.667
7. Pepe Oriola (Seat León) +7.480
8. Giacomo Altoé (Volkswagen Golf) +7.841
9. Dusan Borkovic (Alfa Romea Giulietta) +10.842
10. Gianni Morbidelli (Volkswagen Golf GTi) +11.388
A második futamon fordított sorrendben álltak fel a pilóták a rajtrácsra. A pole-ból induló Giacomo Altoé jól kapta el a rajtot, míg Tassi Attila a negyedik helyre jött előre a M1RA-s Hondával. Az első kör végére Pepe Oriola és Hugo Valente is elment Altoé Volkswagenje mellett, amikor is Mat’o Homola kicsúszása miatt beküldték a Safety Car-t. Tassi Attila a biztonsági autós szakasz után megelőzte Altoét, és elkezdte üldözni a Craft-Bamboo-s pilótákat. Colciago és Ficza is Gianni Morbidellivel csatázott, és végül mindketten áthámozták magukat az olasz versenyzőn. A 49 éves Colciago a 11. körben elrontott egy féktávot, így Ficza újabb pozíciót javított. Egy körrel később a Zele Racing magyar pilótája James Nash mellett is elment, így már a 6. helyen autózott. Ficza Ferenc, Roberto Colciago és James Nash ezután fej-fej mellett haladtak, azonban a 15. körben a magyar versenyző kicsúszott, és feladta a viadalt. Oriola megtartotta a vezető pozíciót, és megnyerte a második futamot csapattársa, Hugo Valente előtt. A dobogó legalsó fokára Tassi Attila állhatott fel.
A második futam végeredménye:
1. Pepe Oriola (Seat León) 17 kör
2. Hugo Valente (Seat León) +4.056
3. Tassi Attila (Honda Civic Type-R) +4.823
4. Jean-Karl Vernay (Volkswagen Golf GTi) +5.466
5. Dusan Borkovi (Alfa Romeo Giulietta) +16.878
6. Roberto Colciago (Honda Civic Type-R) +18.258
7. James Nash (Seat León) +19.012
8. Davit Kajaia (Alfa Romeo Giulietta) +19.835
9. Gianni Morbidelli (Volkswagen Golf GTi) +20.271
10. Pierre-Yves Corthals (Opel Astra TCR) +33.498
A sorozat április 15-16. között Bahrainben folytatódik.