Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

A 2013-as évhez viszonyítva idén több mint 550%-ot nőtt a Monster Energy által bemutatott FIA Rallycross Championship televíziós közönsége (élő, késleltetett élő vagy összefoglaló adások).

A közvetítések óráinak száma is szintén hatalmasat nőtt, a TV csatornák több mint 3,982 órányi World RX adást adtak le amivel 444%-os növekedést generáltak az elmúlt szezon alatt.

Egy korábbi beszámoló szerint, amivel a sport marketing egyik élvonalbeli cége, a Repucom drukkolt elő az áll, hogy a TV-s nézettség tulajdonképpen minden régióban óriásit nőtt köszönhetően annak, hogy nem csak Dél-Amerikában követhetik a rajongók a FOX Sports-on keresztül de Amerikában és Közép-Európában is szinte teljes a lefedettség a BeIN-nek köszönhetően ahol tavaly először sugározták a World RX-et. Valamint azzal, hogy már összesen 58 csatorna közvetíti a szériát, így a kombinált háztartások száma (akik követhetik a World RX-et) is közel megduplázódott 2014-ben.

150212 rallycross n 2
 
A World RX svédországi fuatamai hozták a legnagyobb érdeklődést. Világszerte 3.3 millióan nézték a futamok közvtítéseit, majd a svédet követi a törökországi amit több mint 2.5 millióan láttak. Összesen 11.4 millió nézővel pedig Európa a legnagyobb kontinensnek bizonyult ahol tavaly ráhangolódtak a World RX-re.
 
A bajnokság közösségi oldalain is óriási növekedést láthattunk, a Facebook oldal like-ok száma 12 hónap alatt 348%-os növekedést ért el. Twitteren a követők száma 202%-kal nőtt, miközben az Instagram bebizonyította, hogy mindegyiket le tudja körözni és 900%-os növekedést ért el. Az eseményenkénti átlagos elérés is 430,000-ről 6.7 millióra nőtt 2014-re.
 
Azonban nem csak digitális téren szereztek sikereket. 2014-ben a versenyek látogatóinak száma is 130%-kal nőtt és összesen 112 különböző Supercar pilóta nevezett be a csatára.
 
A World RX ügyvezető igazgatója, Martin Anayi hozzátette: „A legutóbbi World RX statisztikák gyors növekedést demonstráltak, különösen a digitális platformjaink. A televíziós nézettség terén is óriási növekedést tapasztaltunk alig 12 hónap alatt, de 2015-re az lesz a fő célunk, hogy mégtöbb csatornán legyen elérhető a World RX. Kezdésnek remek eredményeket értünk el de tovább dolgozunk azon, hogy még tovább fejlesszük a bajnokság profilját.”


Legfrissebb cikkek