Pin It

A Hyundai Motorsport megerősítette, hogy továbbfejlesztették az R5-ös versenyautójukat, a Hyundai i20 R5-öt.

A Hyundai a Skoda és a Ford mellett új ellenfeleket kap idén a WRC 2-ben, ugyanis az év során bemutatkozik a Volkswagen, a Citroen és a Proton R5-ös versenyautója is. Az i20 R5 most több helyen is megújult, hogy továbbra is versenyképes legyen a különböző bajnokságokban.

2017-ben az olasz Giandomenico Basso ugyan megnyerte a Tour European Rally (TER) szériát, azonban a WRC 2-ben csak egy alkalommal tudott Hyundaios versenyző a TOP 3-ban végezni (Tom Cave a harmadik helyen fejezte be a 2017-es Finn Rallyt az Adapta AS i20-asával.) Az idei Monte-Carlo Rallyn csupán egy Hyundai i20 R5-ös volt a mezőnyben, amelyet Stéphane Sarrazin vezetett. A francia pilóta az összetett 12. helyéről esett ki, miután összetörte az autóját.

A legfontosabb fejlesztések a motorháztető alatt történtek, de a Hyundai szakemberei hozzányúltak a felfüggesztéshez és a differenciálműhöz is, amelyek majd március 1. után lesznek elérhetőek az ügyfelek számára.

„Mindig arra törekszünk, hogy az ügyfeleink az élmezőnyben autózhassanak az i20 R5-tel, legyen szó bármelyik bajnokságról.” –kezdte Andrea Adamo, a Hyundai Motorsport ügyfélosztályának vezetője. „Az R5-ös kategória nagyon gyorsan fejlődik, így folyamatosan dolgoznunk kell, ha tartani akarjuk a lépést az ellenfeleinkkel. Az autó a bemutatkozása óta most esett át a legnagyobb fejlesztésen, ami lehetővé teszi majd az ügyfeleink számára, hogy harcolhassanak a győzelmekért és a bajnoki címekért világszerte. Ebben a szezonban nagyon sok bajnokságban versenyeznek majd az autóinkkal, ezért biztosítanunk kell a vásárlóinkat, hogy folytatjuk a munkát annak érdekében, hogy minden körülmény között sikeresek lehessenek az i20 R5 volánja mögött.”

További híreink a rally világából