Az M-Sport, a Hyundai, a Toyota és a Citroen is a birminghami Autosport Intenational Show-n rántotta le a leplet a 2018-as versenyautójáról.
M-Sport Ford World Rally Team: A cumbriai alakulat 2018-tól a Ford Performance támogatását is élvezi, így a Ford kék ovális emblémája is felkerült az autóra. A Red Bull is nagyobb szerepet vállal az idei szezonban a csapat fiatal tehetségeinek a támogatásában, így Ogier mellett Elfyn Evans WRC-jén, valamint Eric Camilli és Teemu Suninen R5-ös Fiestáján is ott lesz az osztrák energiaital-gyártó logója.
Hyundai Motorsport: Az alzenaui alakulat idén négy pilótával vág neki az évadnak. Thierry Neuville és Andreas Mikkelsen a bajnokság összes fordulójában rajthoz áll, míg a harmadik i20 Coupé WRC-n Dani Sordo és Hayden Paddon fog osztozni. Előbbi pilóta Monte-Carlóban, Mexikóban, Korzikán, Argentínában, Portugáliában, Németországban és Spanyolországban, míg utóbbi versenyző Svédországban, Portugáliában, Szardínián, Finnországban, Törökországban, Walesben és Ausztráliában kap majd lehetőséget Michel Nandanéktól.
Toyota Gazoo Racing: A japán márka 2017-ben tért vissza a rally világbajnokságba, és rögtön a bemutatkozó évükben sikerült két futamgyőzelmet is szerezniük. Jari-Matti Latvala a Svéd-, Esapekka Lappi pedig a Finn Rallyn tudott diadalmaskodni a Yaris WRC-vel. A két finn pilóta idén új csapattársat kap Ott Tänak személyében.
Citroen Total Abu Dhabi World Rally Team: A 2017-es szezon nem úgy alakult a Versailles-i alakulat számára, ahogy azt Yves Mattonék szerették volna. Kris Meeke ugyan két futamot is megnyert a C3 WRC-vel, a konstruktőri értékelést így is az utolsó helyen zárták. Kris Meeke mellett Craig Breen is teljes szezont fog menni 2018-ban. Idén Sebastien Loeb és Mads Østberg is visszatér a csapatba, igaz mindkét pilóta csak pár futamon áll majd rajthoz; Loeb Korzikán, Mexikóban, és Spanyolországban, Østberg pedig Svédországban bizonyíthat majd a C3 WRC volánja mögött.
fotók: M-Sport / Hyundai Motorsport / Toyota Gazoo Racing / rally.it