Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! google plus icon Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Sajtóközlemények a hazai autósport csapataitól

Új kombinációban áll rajthoz Wirtmann Ferenc az Országos Historic Ralibajnokság hatodik futamán, a Baranya Kupán. Czakó-Budai Annamária az idén, a Miskolc Ralin már olvasta neki az itinert, de akkor a C csoportos Mk I-es Ford Escortban, most azonban az Európa-bajnokságon használt D csoportos Mk II-essel indulnak.

Három hónapos, a tervezettnél hosszabbra nyúlt szünet után ül ismét autóba a Ritmus Ase párosa, Várkonyi Szabolcs és Makai Gergely.

AZ FIA ERT értékelés második helyén zárta az ausztriai versenyhétvégét a Korda Racing, Hideg Krisztián és Kerék István a csapat Skoda Fabia R5-ösével teljesítette a Weiz Rallyt, miközben idehaza Horváth Attila és Ratting Tamás futamgyőzelemmel debütált a csapat színeiben.

Műszaki probléma állta útját idén is a BMW Z4 M Coupenak és Lángi Attilának, hogy sikerrel teljesíthessék a 35. HE-DO Mátrai Hegyiversenyt. Ráadásul nem is akármilyen: a kocsi motorja robbant fel az első nap végén, ami nem csak műszaki gondot, anyagi kárt okozott, de komoly kockázatokat is jelenthetett volna.

Élményekkel tele érkezett haza Merencsics Árpád, és navigátora Kulcsár Dániel a 38. Casentino Rallye-ról.

Kirobbanó formában volt Krózser Menyhért és Losonczy Levente az olasz ROK-bajnokság adriai futamán, míg Fodor Géza Csehországban, Chebben, a CEE-futamon folytatta a munkát.

Négy hét alatt három versenyzőpárossal, három különböző országban száll harcba a Korda Racing Skoda Fabia R5-ös versenyautója, az előttünk álló hétvégén Hideg Krisztián és Kerék István az ausztriai Weiz Rallye-n támadja a dobogós helyeket.

Várakozásain felül teljesített a Korda Racing Mitsubishis pilótája Strider Zoltán a 35. HE-DO Mátrai Hegyiversenyen, hiszen mindkét nap megnyerte a kategóriáját és a II. Class Kupában Rafi bivalyerős Porscheja mögött végzett a második helyen, ráadásul sok másodpercet tudott javulni a tavalyi eredményéhez képest.

Rendkívül erős év kezdés, dobogó majd győzelem, így érkezett Tim Gábor a Rallye2-be. Azonban hamar kiderült, hiába a jó kezdeti tempó, a rallye nagyon összetett és nehéz szakág erős mezőnnyel, és ezt még tanulni kell.

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben rengeteget motorozott erre.

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a veszprémi Aréna előtt kialakított céldobogóra.

Ahogy az elmúlt években, az idei évben is egy versenyre visszatér korábbi sikerei színhelyére a Korda Racing Mitsubishis pilótája Strider Zoltán és ellátogat a gyorsasági bajnokság soron következő állomására a 35. Mátrai Hegyiversenyre.

Legfrissebb cikkek