Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Sajtóközlemények a hazai autósport csapataitól

A prológot még jól teljesítette Gaál Ádám és Kalapács Kornél az Országos Historic Ralibajnokság negyedik futamán, a Székesfehérvár Ralin. Az első gyorsaságin azonban tönkrement az Opel Ascona B kardánfelfüggesztése, ami miatt a gödöllői Opel Gaál márkakereskedés csapata kénytelen volt feladni a versenyt. Az autó azóta már a műhelyben készül, hiszen alig másfél héttel a Fehérvár Rali után a historic ötödik bajnoki futamát rendezik Komlón.

Velenczei Ádám és Farnadi Ágnes a legjobb példa arra, hogy egy újonnan összekerült páros milyen fejlődésre is képes versenyről versenyre. Újoncként olyan csodát műveltek a Mitsubishivel Székesfehérváron, hogy még a sokat látott versenyzők, szurkolók is csak keresték a válaszokat. Az Overdose Racing Team párosa az abszolút 2. pozícióban várta az utolsó, csákberényi szakaszt, de egy durrdefekt összerombolta minden álmukat….

Műszaki hibákból jócskán kijutott a Strider Zoltán-Koch Péter duónak a Székesfehérvár Rallyen. A Mitsubishi Lancer Evo IX-es alakulatnak előbb a fék, majd a turbónyomás hiányával kellett megküzdenie. Ám az Overdose Racing Team rallysai így is magabiztosan nyerték meg a P14 kategória elsőségéért járó serlegeket és bajnoki pontokat.

Ha a külső hőmérséklet tartósan 30 0C felett van, akkor a versenyautókban 50-60 fok is lehet. Az ellenfelek mellett ilyen, a szaunához hasonló meleggel is meg kellett küzdenie az MR Racing versenyzőinek a bajnokság ötödik futamán, a kilencedik Székesfehérvár Rallye-n.

A Korda Racing mindkét párosa teljesítette elsődleges célkitűzését a Székesfehérvár Rallyn, Balics Ákos dobogós helyen zárt kategóriájában, Vizelli Károly pedig nemcsak megtartotta, de tovább növelte előnyét a Rallye2-es bajnokság abszolút értékelésének élén.

Kicsit döcögősre sikerült a Sajtós - Paizs páros első közös versenye, a Székesfehérvár Rallye. Sajnos már a teszten kiderült, hogy az autón akármilyen futómű beállítást próbálnak ki, az nem jól reagál rá, és ez már akkor rányomta a bélyegét az egész hétvégére. Dénes úgy volt vele, mindenképpen menni kell, hogy aszfalton minél több tapasztalatot szerezzenek az új autóval. Végül, ha az abszolútot nem is nézzük, egy kategória második hely azért méltán kárpótolhatja őket erre a versenyre.

Vasárnap este a SKODA Rally Team Hungaria csapattagjai hosszú percekig éltették a Székesfehérvár Rallye futamgyőzteseit, akik ezzel a sikerrel ismét Magyar Bajnoki címet szereztek.

Közel másfél hónapos nyári szünetet követően két párossal tér vissza a versenypályákra a Korda Racing, a Székesfehérvár Rallyn ifjabb Vizelli Károly és Vizelliné Jobbágy Éva a Lada VFTS-sel, Balics Ákos és Borsfai Dávid pedig a Volkswagen Sciroccoval száll versenybe.

A Garmin Racing Team versenyzői Domonkos László - Ungvárszki Milán, valamint Gyarmati Ariel - Kocsis György már nagyon várja a székesfehérvári futamot. Nagy csatákra lehet számítani ismét az ORC mezőnyében.

Egy verseny kihagyása után visszatér a magyar pályákra Wirtmann Ferenc és Barna György a Székesfehérvár Ralin, ami az Országos Historic Ralibajnokság mellett a Középe-Európai Zónakupa (CEZ) historic rali értékelésébe is beszámító futam.

Szombaton egy látványos belvárosi prológ, vasárnap pedig 10 gyorsasági szakasz és 138 versenykilométer vár az MR Racing párosaira az ORB ötödik fordulóján, a július utolsó hétvégéjén megrendezésre kerülő Székesfehérvár Rallye-n.

Három hónap szünet után folytatódik az Országos Historic Ralibajnokság a Székesfehérvár Ralin. Gaál Ádám és Kalapács Kornél az 1977 és 1981 között homologizált autók 3. korcsoportjában, más nevén a D csoportban két második hellyel és a dupla szorzós Miskolc Rali megnyerésével a bajnokság élén várja a negyedik futamot, illetve az abszolút értékelésben is a pontverseny első helyén állnak.

Legfrissebb cikkek