Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Sajtóközlemények a hazai autósport csapataitól

Egyre jobban összebarátkozik a Ritmus Ase párosa, a Várkonyi-Makai kettős a  Mitsubishi EVO IX-essel aszfalton is, így az abszolút 5.helyet  és a Mitropa Kupa 2. helyét szerezték meg a 26.Opatija Rallye-n, így feljöttek az összetett 3. helyére. A másik párosunk, a Szilágyi-Váradi Mitsubishi trió az előző versenyen történt borulás és az előző versenyek kiesései után végre meglátta a célt az abszolút 6. és horvát értékelés 4. helyén.

Tovább nőtt a különbség a 4-es kategória két nagy ellenfele, Lángi Attila és Rafael Tamás között az 5. Steelvent Ózd Rallye után. A BMW Z4-et terelgető Lánginak megvolt a taktikája az ORB 2 fordulójára, ám egy újra fellépő fékhiba és a rosszul felírt itiner is hátráltatta ennek megvalósításában. Arról nem is beszélve, hogy saját kategóriájuk helyett eggyel feljebb, a 3-as géposztályban, erősebb technikákkal szemben kellett bizonyítania.

Az Országos Rallye Challenge abszolút hatodik helyén fejezte be a 2017-es 5. Steelvent Ózd Rallye-t a Gulf - Overdose Racing Team párosa Strider Zoltán - Apkó András duó. A srácok valahová a harmadik és ötödik hely környékére szerették volna pozícionálni magukat, ám a költségcsökkentéssel összekötött gumi használat megakadályozta őket ebben.

Április utolsó két hétvégéjén, három versenyen is érdekelt volt az MR Racing Drag versenyzője Kiss György. A Nemzetközi Évadnyitó Honda találkozó mellett Drag OB-t is rendeztek Kiskunlacházán, majd egy hét múlva Kunmadarason Toyota Road Service Kupa következett volna.

A Ritmus Ase csapata végül csak 2 autóval vág neki a Mitropa Kupa következő horvát versenyének, az Opatija Rallye-nak. A Várkonyi-Makai és a Szilágyi-Váradi páros egyaránt Mitsubishivel vág neki a versenynek, ami Várkonyiéknak a Mitropa Kupában fontos, míg Szilágyiéknak a Horvát Bajnokság 2 fordulója, ahol egy borulás után teljesen felújított és átmatricázott autóval vesznek részt. A Klausz-Csányi páros, bár neveztek és készültek rá, végül Kristóf egyetemi vizsgái miatt kénytelen kihagyni a versenyt.

Az MR Racing SE az Ózd Rallye-n egy az egyben lekopírozta a Miskolcon mutatott teljesítményét. A Maricsek - Bán kettős a második helyen végzett az ORC-ben, míg a 3-as kategóriában ismét kettős győzelmet szerzett a csapat, hisz ez alkalommal is a Matics - Zejda duó volt a leggyorsabb, megelőzve az Osváth - Mesterházi párost.

Pályafutása eddig legjobb eredményét érte el Velenczei Ádám, aki Szedő Csabával és a Hyundai i20 R5-tel az abszolút harmadik helyen zárta a Steelvent Ózd Rallyt, amit másnap a budapesti Nagy Futamon ünnepelhetett meg egy kis örömautózással.

Az abszolút harmadik helyen zárta a Steelvent Ózd Rallyt Velencei Ádám és Szedő Csaba a Korda Racing Hyundai i20 R5-ös versenyautójával, Vizelli Károly megismételte miskolci kategória győzelmét, Balics Ákos pedig egy ezüstéremmel lett gazdagabb.

Emberek százezrei előtt száguldozhatott az LP Winner Motorsport kettőse a Lovász Pál - Kürti Tamás páros, aki a rallysokat képviselhette a Budapest belvárosában megrendezett Nagy Futamon.

Turán Frigyes és Farnadi Ágnes a szombati nem megfelelő döntést követően vasárnap sokat gyorsult és egy-egy gyorsasági szakaszon az előrébb jutás esélye is megcsillant a páros előtt. Végül nagy küzdelemben, és egy kis szerencsének köszönhetően Frici és Ági az abszolút negyedik helyen végeztek a Ford Fiesta R5-tel az ózdi aszfaltos futamon, amivel továbbra is tartják a Magyar Bajnokságban a második helyüket.

Megőrizte veretlenségét Wirtmann Ferenc és Barna György az Országos Historic Ralibajnokságban, ahol az Ózd Rali második napján is megnyerték a D csoport és a D3-as kategória versenyét, így az idei négy futamból négy győzelemmel állnak a bajnokság élén.

Az Ózd Rali második napján is dobogós helyezést szerzett Gaál Ádám és Végh Attila, akik a D csoportban és a D3-as kategóriában is a harmadik helyen végeztek.

Legfrissebb cikkek