Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Nehéz, de annál izgalmasabb ausztriai versenyen van túl a Solid Racing Team Ladás párosa, a Kállai Tamás – Szilassy Arnold duó, akik a Mitropa Kupa nyitófutamán a Rebenland Rallye-n kezdték meg a szezont.

A fiúk az első napot egy büntetésnek és egy defektnek köszönhetően a kategóriájuk utolsó helyén zárták, de másnapra felszívták magukat és folyamatosan dolgozták le a hátrányukat. Sajnos a technika közbeszólt és egy kuplunghiba miatt kiállni kényszerültek. Nem csüggednek, nagyon élvezték a verseny minden percét és folytatják a sorozatot.

„Jobb érzés volt, mint amit vártam. Nagyon élveztük hiszen teljesen más világba csöppentünk. Sejtettem, hogy jó lesz, de a valóság teljesen más volt, egyszerűen leírhatatlan érzés. Barátságosak és kedvesek voltak az emberek, mindenhol integettek és köszöntek nekünk. A gyorsasági szakaszok néhol mesébe illő környezetben voltak, ezeken a helyeken kirándulni is nagy élmény nemhogy versenyezni” – kezdte a beszélgetést Kállai Tamás, majd hozzátette. „Áttérve egy kicsit az autóra, az új motor fantasztikus, de ide sorolhatnám a futóművet és az egyéb változtatásokat is. Nagyon jól sikerültek a Bakonyai beállításaink, stabil volt az autó és gyorsan lehetett vele menni. Örülök, hogy amíg mentünk nagyon jó eredményeket értünk el pedig még bőven volt benne. Az első napon negyedik és ötödik időket autóztunk, de amit magamtól vártam itt még elmaradt. Az esti gyorson az én hibámból kaptunk egy 1 perces büntetést, mert nem figyeltem a táblákat és sikerült túl menni a sárga előjelző táblán. Mentségemre szóljon ez teljesen más volt, mint a hazai versenyeken. A büntetésnek köszönhetően visszacsúsztunk az eredménylistán. Az egy perc büntetésen felszívtam magam és futottunk egy nagyon jó időt majd a következő szakaszon kaptunk egy defektet. Ez a szakasz volt a leghosszabb és mi az elején megálltunk és kicseréltük a kereket. Hiába voltunk nagyon gyorsak a kerékcserével bennmaradt legalább három perc. Másnap egymás után jöttek a jó idők, MRCC harmadik időket autóztunk, csak egy Mitsubishi és a Ford Proto volt előttünk. Két szakasz alatt több, mint egy perc hátrányt faragtunk le és itt jött a gondolat, ha ez ilyen jól megy még vissza tudunk kapaszkodni. Sajnos jött a feketeleves és megadta magát a kuplung. Nagyon jól éreztem magam, de kicsit csalódott is vagyok. A jelek biztatóak, a másnapi versenyzés tudatában már nagyon várom a következő futamot. Sok mindent tanultunk ettől a versenytől ezeket elrakjuk és kamatoztatjuk a hátralévő versenyeken és remélem innentől csak jobb jön. A következő versenyünk Szlovéniában lesz, a Velenje Rally-n fogunk majd indulni. Most van két hónap szünet, amit arra szentelünk, hogy még tökéletesebb autóval álljunk oda a rajthoz.”

A csapat együttműködő partnerei:  ATG&CO Kft., BBTeam.eu, Best-Vill Kft., ColorShark Kft., Corvinum Zrt., C+D Automatika Kft., Dél-Projekt Kft., Dokutech Kft., Ecoffice Technology Kft., Egrokorr Zrt., Evolution Consulting Kft. HR master,  Hancosy-X Kft., Hàrom-Társ Kft., Huniper Permetező Kft., Innovitas Nonprofit Kft., Koos-Weber Kft., LABNET Kft., Lazarabbau Kft., NN Pénzügyi Tanácsadó Bt., Orinionway Kft., Raiker Kft., Robitlag Bt., Rowa Chemicals Kft., SeqOmics Kft., Tánci Kft., Tower-Tech Kft.

Legfrissebb cikkek