Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Mindössze egy értékelhető gyorsasági jutott a Solid Racing Team párosának, a Kállai Tamás – Szilassy Arnold duónak a 2021-es Vértes Rallye-n.

Az autó, amivel nekivágtak a versenynek teljes revízión ment át, a csapat az utolsó csavarig szétszedte és mindent a nagykönyvek szerint rakott össze.

„Kicsit nehezen indult a hétvégénk, a hosszú kihagyás után újra lesz egy hosszabb itthoni kihagyásunk. A technikai átvételen kezdődött a sztorink, ahol egy frissen gépkönyvezett autóba belekötöttek több olyan apróságba, amiket korábban nem jeleztek. A srácok kicsit feszülten, de megoldották a felmerülő problémákat, amit továbbra sem értem a gépkönyvezésen miért nem lehetett jelezni” – kezdte a beszélgetést Kondella Péter csapatkoordinátor. „Kicsit furcsa volt a délutáni időterv is, hogy az autó parc fermébe kerülése után miért kell fél perc rajtceremónián átgurulása miatt a csapatok egész délutánját elvenni. Egyébként örülünk neki, hogy van rajtceremónia a Rallye2-nek, de az időbeosztáson el kellene gondolkodni, ahogyan a másnapi időterven is. Az első Rallye2-es autó tíz órakor ment ki és hivatalosan este hét órakor ér célba, úgy, hogy az embereknek hétfőn reggel már a munkahelyükön kell tevékenykedniük.”

A páros egy kategória második idővel nyitott, majd átlagidőt kapott egy baleset miatt. Mivel pár másodperc választotta őket el az első helytől, bizakodva vágtak neki a harmadik szakasznak.

„Az első gyorsasági nagyon jól sikerült a fiúknak, több VTI Hondás ellenfelet sikerült legyőzniük. Tominak ez volt az első gyorsasági szakasza elsőkerekes autóval. Minden körülményt figyelembe véve jó teljesítményt nyújtottak. Sajnos a második szakasz egy baleset miatt etap lett, majd jött a fekete leves a harmadikon, ahol tudtak volna jobban szerepelni, pár kanyarral a rajt után elment a fék. Úgy oldottuk meg a verseny előtt, ahogy tekered, a kormányt a fékcső mozog a gátlószárral együtt és az egyik kanyarodás után a fékcső nem ment vissza a helyére és hozzáért a felnihez, ami kidörzsölte és emiatt kilyukadt. Pont egy lassító előtt történt az eset, de szerencsésen le tudtak lassítani úgy, hogy nem sérült az autó. Szomorúak vagyunk, hiszen az autóban két teszt volt és többet vártunk a versenytől. Az új alkatrészek már meg vannak rendelve és amint megjön, máris leteszteljük újra milyen lett” – tette hozzá Kondella Péter.

„Nagyon köszönöm Petinek és a csapatának a lehetőséget, volt alkalmam elindulni ezen a versenyen, ami sajnos nem úgy alakult, ahogyan terveztük. Ettől függetlenül az egész csapat nagyon jól érezte magát. Még az eredmény is tetszett az első szakaszon, mert újoncként egy óvatos menéssel a 2WD Kupában második időt mentünk. Sajnos a második szakasz etap lett, a harmadikon pedig már nem volt fékünk. Kár hogy nem tudtuk meg mennyit tudtunk volna gyorsulni” – zárta a beszélgetést Kállai Tamás.

A csapat együttműködő partnerei: ATG&CO Kft., Best-Vill 2000. Kft., C+D Automatika Kft., Dokutech Center Kft., Ecoffice Technology Kft., Egrokorr Festékipari Zrt., Evolution Consulting Kft., Hancosy-X Kft., Huniper Permetező Kft., Innovitas Nonprofit Kft., Ital Logisztika Kft., Koós-Wéber Kft., Raiker Kft., Seqomics Kft., Tower-Tech Kft., Labnet Hungary Kft., Global-Union Kft. – Kyocera.

Legfrissebb cikkek