Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Három hét elteltével ismét rajthoz áll Gyarmati Ariel és Kocsis György. A siófoki páros ez úttal is egy rally3-as futamra nevezett be, hogy a licenszesek között minél előrébb végezzenek.

De a legfőbb cél a technika tökéletesítése, hogy a későbbiekben az igazán fontos megmérettetéseket eredményesen zárhassák.

Gyarmati Ariel: A soron következő versenyünk ismét egy rally3-as futam lesz, ahol ugyancsak a licenszesek között fogjuk megmérettetni magunkat. A Sopia-NET Kupáért szervezett Bakonya Rally nyomvonalát Bakonya és Kővágótöttös jelölték ki, ami a Mecsek Rallynak egy jól ismert pályája. Ez egy kétnyomos, nagyon kanyargós útszakasz, amit igazán kedvelünk, ezért nagyon várjuk is.

Az autó az általános felkészítést már megkapta, és egy-két alkatrészt is kicseréltünk, ami már megérett a váltásra. Az elsődleges célunk az lenne, hogy megmozgassuk újra egy kicsit a Mitsubishit, és tovább csiszoljunk a beállításokon.

Az irány jó, amit Kisvaszaron elkezdtünk, de mivel ez teljesen más jellegű pálya lesz, mint a múltkori volt, ezért nem árt, ha minél több tapasztalatot szerzünk. Emellett persze szeretnénk revansot is venni Matics Misin, ami nem lesz kis feladat. Már csak azért sem, mert az ellenfelek mellett a nyári meleggel is meg kell majd küzdenünk.

Kocsis György: Szombat reggel utazunk le Bakonyára, a következő megmérettetésünk helyszínére. Aznap letudjuk a gépátvételt, illetve az adminisztratív átvételt, valamint a pályabejárásra is sort kerítünk. A korábbi mecseki itinerünkben már megvan ez a szakasz, mindkét irányba, így maximum csak belejavítanunk kell majd, hogy minél pontosabban tudjunk autózni. A vasárnapot pedig a versennyel folytatjuk majd, a Bakonya-Kővágótöttös szakaszt összesen 7 alkalommal kell teljesíteni – hol az egyik, hol a másik irányba.

Elnézve a licenszes mezőnyt, most is biztosan fel fogják adni a leckét a többiek, még úgy is, hogy a hétvégén kevesebb R5-ös autó fog rajthoz állni. Én mindenesetre még előrébb várnám magunkat, mint Kisvaszaron – be kellene férni a TOP5-be. Ezzel már nagyon elégedett lennék, de a legfőbb cél a gondmentes, tapasztalatokban gazdag futam lenne. Tökéletes alkalom lesz ez arra, hogy a megkezdett munkát folytassuk, a beállítás-keresést tovább tudjuk finomítani. Ha az időjárás nem lesz szeszélyes és defektet sem szedünk össze, akkor azt hiszem, ezt simán tudjuk hozni.

Legfrissebb cikkek