Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Habár a nyíregyházi verseny után Lángi Attila azt nyilatkozta, hogy legközelebb csak jövőre áll rajthoz, az elképzelését gyorsan megváltoztatta. Nehezen tudott lemondani a Szilveszter Rallyn való állandó vendégszerepléséről, így megtett mindent, hogy a darabokban álló Z4 helyett valamivel mégicsak ott lehessen a Hungaroringen. Aztán jött egy ajánlat egy Mitsubishi Lancer Evo X-esre...

Lángi Attila: Mióta versenyzek, azóta minden évben rajthoz is álltam a Szilveszter Rallyn. Igaz, az idei tervből eredetileg kimaradt, de csak azért, mert kiesett a Z4. A Nyíregyháza Rallyn ugyanis olyan sérüléseket szenvedett, hogy a régóta érő nagy alakításoknak most jött el az ideje, hogy nekiálljunk, megcsináljuk. Az autó így jelenleg a lakatos-bukócsövesnél van, és dolgoznak rajta.

Habár autóm nincsen, azért nagyon nem akartam elengedni ezt az év végi bulifutamot. Elkezdtünk így gondolkodni a bérlésen, és első körben továbbra is a BMW vonalon. A sógoromtól, Rafitól viszont egy olyan elfogadható, “rokoni” árat kaptunk a Mitsubishi Lancer Evo X-esére, hogy végül amellett döntöttünk. Megnézzük, mit is tud ez négykerekes...

Nem csak a kocsi lesz új, de kvázi a navigátor is: Temesvári Lacinak ugyanis olyan perverziója akadt, hogy sofőr létére beülne valaki mellé itinert diktálni. Mivel mi amúgy is jóban vagyunk, ezért összebeszéltünk, hogy az idei Szilveszter Rallyt is megcsináljuk együtt - akárcsak tavaly. Biztos annyira megtetszett neki… Azt ígérte, ő fogja húzni a kéziféket… Én csak azt remélem, hogy jó ritmusban, nehogy a végén vennünk kelljen egy Evo X-est...

Életemben először részt fogok venni a versenyt megelőző teszten, hogy ne teljesen vakon álljak majd a rajtba. Az új technika okozta izgalmak mellé még kitaláltuk magunknak az okosságot: a mezőnyben megyünk, de murvagumin! Ennek csak egy célja van - amellett, hogy Rafiék örülnek neki, hogy nem kell átállítaniuk a kocsit aszfaltra -, mégpedig, hogy a csúszkálós stílust szeretnénk képviselni az eseményen. Persze most sem az időeredményeket fogjuk nézni. Az élvezeti faktor sokkal fontosabb - főleg egy ilyen év végi buliversenyen.

Azért nem kell megijedni - akárhogy is sikerül a Szilveszter Rally, nem fogunk elpártolni a BMW-től.

Legfrissebb cikkek