Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Mondhatni, hogy már csak egy karnyújtásnyira voltak a hőn áhított első közös kupától, ám Fortuna most sem állt Lángi Attiláék mellé. A Z4 szinte tökéletesen működött a Nyíregyházán megrendezett Rally Hungaryn, és így az ORC 14-es kategóriájának 2. pozícióját is magabiztosan birtokolták. Ám egy vízátfolyás minden számításukat keresztülhúzta…

Lángi Attila: Már rögtön a szuperspeciálnak is nagy lendülettel vágtunk neki. Ez elég látványosra sikerült, nem csak azért, mert hátulra kopott gumikat raktunk fel, és azokkal végig csúszkáltunk, hanem azért is, mert a közepétől az egyik visszafordító gumiját magam előtt toltam, így mindig kifordult a BMW feneke alólunk. Így sem lett annyira szörnyű az időnk, de a hangsúly a szórakozáson, a szórakoztatáson volt.
A szombati nap első gyorsaságiján már akadt egy kisebb technikai problémánk: a szakasz ¾-énél beesett a fékpedál, habár vadonatúj, prémium fékbetéteket pakoltunk bele a kocsiba erre a futamra. Komoly gondolkodás tárgya lett így a fékünk, amire záros határidőn belül megoldást kell találnunk. A fékprobléma ellenére is egész jól teljesítettük a különböző szakaszokat, a 3. gyorson például mentünk egy kategória legjobb időt.
Mádba szabályszerűen beleszerettem, ott a rajttól a célig végig nevettem az egész menetelésünket. Még akkor is hangosan röhögtem, amikor belecsúsztunk az árokba… Hihetetlenül élveztem az egészet. A sötét gyorsokon azonban ugyanúgy szinte vakon vezettem, mint a korábbi alkalmakkor. De túléltük, épségben, és ez volt a lényeg.
Vasárnap, az első szakaszon azonban korán véget ért a versenyünk. Egy vízátfolyáson megcsúsztunk, és bementünk egy kertbe, egy betonárok állított meg bennünket. Ennek következtében megsérült a Z4 jobb első futóműve, valamint mindkét oldala is. Lesz dolga így bőven a fényezőknek és a lakatosoknak… Szerencsére a versenyszervezők a két kör között kihoztak minket a gyorsról, így nem kellett estig ott fagyoskodnunk a pálya szélén, várva a segítségre. De addig is jól elütöttük az időt a lelkes szurkolóinkkal.
Habár a bajnokságnak a Rally Hungaryvel vége, mi még nagyon fontolgatjuk, hogy a Szilveszter Rallyn is rajthoz állunk majd. De még az is lehet, hogy inkább nyugiban időt szentelünk arra, hogy a BMW-t darabokra szedjük és újjáépítsük, hogy aztán a jövő évet magabiztosan tudjuk tervezni.

Schmidt Ádám: Hosszú és nehéz hétvégénk volt. Én most jártam először Nyíregyházán, és a tapasztalataim alapján nem volt könnyű feladat feldolgozni a pályákat, sötétben, a kiírt körülmények között autózni. Ennek ellenére úgy gondolom, szépen helyt álltunk.
Kár volt a végéért: amíg mi a 8. szakasz rajtjában álltunk, elkezdett esni az eső, vízátfolyás lett a pályán, amin mi sajnos elúsztunk. Kiestünk, ráadásul a kategória 2. helyéről. Jó lett volna célba érni, hiszen akkor Attila terve is teljesülhetett volna, hogy kettőnknek is legyen egy közös kupája.
El vagyok keseredve, hogy ez a verseny, illetve ez az év nem úgy jött össze, ahogyan mi szerettük volna. Ugyanakkor boldog vagyok, hogy bekerültem ebbe a csapatba, rendkívül jól érzem magamat velük, és bízom benne, hogy lesz folytatás a jövőben is.
Annak pedig külön örülök, hogy az Attilával felajánlott Z4 makettünk árverésén 400.000 Ft adomány folyt be, amit egy beteg gyermekekkel foglalkozó alapítvány munkájának megsegítésére ajánlottuk fel. Ez úttal is köszönjük Halmos Gábor versenyzőtársunknak a segítséget!

Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, Köztérireklám.hu, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával

Legfrissebb cikkek