Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Habár még javában tart a nyár, Gyarmati Ariel és Kocsis György a Balaton parti pihenés helyett inkább a következő megmérettetésre készül. A nyaraláson már mindketten túl vannak, így kipihenve, tele izgalommal állnak hétvégén ismét rajthoz. Az augusztus 23-25-ei Ózd-Salgó Rallyen a siófoki párosnak az egyetlen elfogadható eredmény a győzelem lenne.

Gyarmati Ariel: Számunkra egy nagyon fontos versenyhez érkeztünk, hiszen a bajnokságban két futamot már mínuszoltunk, így az ózdi hétvége döntheti el, kaphatunk-e esélyt a folytatásban a bajnoki cím megvédésére. A veszprémi hibánk után eléggé visszacsúsztunk a tabellán, így most kellene revansot vennünk, és felzárkóznunk a többiekhez.

Pénteken, az adminisztratív és technikai átvételek után az ózdi stadionban veszi kezdetét a hivatalos program, a salakos prológgal. Szombaton az Ózd, vasárnap pedig a Salgótarján környéki pályákon fogunk versenyezni. Nem csak a futam tesz majd így minket próbára, de magát a pályabejárást is rendesen ki kell majd logisztikáznunk ahhoz, hogy minden szakasz feldolgozására elegendő időnk maradjon. A kiírás alapján kettő olyan gyors lesz, ami a mi szívünkhöz is közel áll, igazi rallypályák, de a többit sajnos én csak „töltelékként” jellemezném. De ugye mindenkinek ezt kell majd teljesítenie, így egyenlő esélyekkel állunk majd a rajtvonalhoz.

A Mitsubishi alján és a futóműveket a nulláról újjáépítettük Veszprémet követően (ami egyben gondolkodásra is ad okot, hogy a jövőben mennyire erőltessük majd a részvételünket ezen a murvás futamon), valamint a szokásos, kötelező revízión is átesett, hogy az Ózd-Salgó Rallyen a tőle telhető legjobbat tudja nyújtani.

Bízom benne, hogy az időjárás kegyeibe fogadja majd a rendezvényt, és kellemes időben fogunk versenyezni. Magunknak és versenyzőtársainknak is gond nélküli versenyzést, a nézőknek pedig jó szurkolást kívánunk!

Kocsis György: Nem lesz könnyű futam: egyrészt azért, mert egy logisztikai rémálom lesz azáltal, hogy a két napot két különböző városban töltjük majd, így a szervizparkot is át kell költöztetnünk, másrészről pedig rengeteg kilométert kell majd megtennünk a hétvége folyamán azért, mert rendkívül hosszúak lesznek az etapok. Jó előre kell így tervezni az üzemanyaggal, valamint vészforgatókönyvvel is, nehogy egy technikai problémából kiindulva azért essünk ki, mert messze van a szervizpark, és így a segítség.

Összességében úgy gondolom, hogy fekszenek nekünk ezek a pályák, amik a kiírásban szerepelnek – egyedül Mátrakeresztesen fogunk debütálni, ott ugyanis ezelőtt még soha nem mentünk együtt. Véleményem szerint viszont senki nem lesz képes arra, hogy hatalmas előnyöket autózzon ki a többiekkel szemben – itt igencsak éles küzdelmek várhatóak.

Nagyon szeretnék most már egy olyan versenyt az évben, amikor nincs gond, rumli, defekt, műszaki hiba, stb. Egyetlen elfogadható eredményünk lehet, méghozzá a győzelem, ha életben szeretnénk tartani az esélyeinket a bajnoki címre. A két nullázásunkkal átalakult ez picit a táblázat – nem vagyunk elveszve, akár egy verseny alatt is be lehet hozni a hátrányt, de a bajnokságból még visszavan három forduló… Ha esetleg az ózdi derbit is dobnunk kell, akkor jócskán kikerülünk a komfortzónánkból. De az eddigi tapasztalataim alapján, most is az fog történni, mint tavaly: akit az utolsó nyíregyházi futam utolsó szakaszának céljában elsőként intenek le, valószínűleg az lesz a bajnok.

Legfrissebb cikkek