Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Az előzmények ismeretében ez nagy szó. Hisz ahhoz, hogy a csapat négy autóval indulhat a magyar bajnokság harmadik futamán, minden csapattag megfeszített munkájára volt szükség.

Menjünk sorban. A borsodi futamon sajnos jelentős mértékben megsérült Bacsa Tamás és Hanyik Gergely autója a Mitsubishi EVO IX, de nem járt szerencsésebben a szlovén Mitropa Kupa futamon a Lovász Pál, Kürti Tamás kettős sem, ahol a Hyundai i20 R5 szenvedett maradandó károkat. Abban a pillanatban már csak tíz nap volt a tegnapi tesztig, de Nagyvelegen mégis mind a négy versenyautó ott volt.

Mind a négy autó átment az első vizsgákon és erről örömmel számoltak be a csapat versenyzői.

„Először is büszkeség tölt el, hogy a két sérült versenyautónkat is rövid idő alatt feltámasztotta a csapatom, így már a teszten zavartalanul foglalhatták el a versenyzőink a gépeiket. Hálás vagyok mindenkinek, aki éjt nappallá téve erőn felül teljesítve segített minket. Ráadásul a Hyundai remekül üzemelt a teszten, itt van velünk Mirek mérnök barátunk, akinek segítségével sikerült az autót ismét ütőképes formájába hozni. Nagyon elégedett vagyok és remélem a többi srác is, de erről beszéljenek ők maguk” – mondta a Hyundai i 20 R5 pilótája a teszt után.

Sokáig kétséges volt a fiatal Bacsa - Hanyik páros indulása, hisz a Mályinkai hiba mély nyomokat hagyott a Mitsubishin.

„Nagyon jó érzések voltak bennem tegnap a teszt előtt, hogy itt lehetünk Székesfehérváron. Újra egy ütőképes versenyautóba ülhettem bele. Nagyon köszönök mindent az LPWMSport minden tagjának és legfőképpen partnereimnek, hiszen Lisztes Gyula úr és Szemerédy Ákosék megértése és támogatása nélkül mi biztos nem tudnánk Fehérváron rajtolni. Tegnap mentem kicsit az autóval és hamar visszatértek a kellemes érzések. Beállítottuk az autót és alig várom a rajtot” – mesélt boldogan az érzéseiről Tamás.

A Peugeot Kupában induló és az utolsó futam bronz serlegét megszerző Riskó Dani is várakozva tekint a verseny elé.

„A teszt elérte a céljait. A miskolci futamhoz képest sokat nem kellett állítani az autón. De finomhangolásokat végeztünk, amiben sok segítséget kaptunk a csapat mérnökétől. A legfontosabb, hogy ismét fel tudjuk venni a ritmust. Jó érzésekkel fejeztem be a tesztet, éppen ezért műszaki gondoktól mentes, nyugodt, kiegyensúlyozott versenyt várok. Célom az első ötben zárni a futamot” – nyilatkozta Dani, aki a tegnapi közös teszten nyüstölte a kis oroszlánt.

Szintén Peugeot 208 R2-es autóval rajtol a csapat negyedik párosa Tábori Ákos és Nagy Brigitta.

„Második versenyem lesz idén ezzel az autóval. A tegnapi teszt után rendben találtam az autót. Úgy érzem, hogy talán már nem magázom a 208-ast. Ízig vérig versenykocsi, szeretek vele menni. Egyértelmű a célom, hogy minél közelebb kerüljek időben a kupás autókhoz és versenyzőkhöz, akik már régebb óta ezzel a típussal mennek, és persze vasárnap este Brigivel a célban szeretnénk ünnepelni” – foglalta össze Ákos a közös óhajt.

Az LPWMSport Partnerei: CREDOBUS, Lisztes Trans Kft., KF Service Solutions Kamion Fényező Kft., M6 L.O.G Kft., Millers Oils, Expert Lajta Kft., Hankook Racing Tyres, Diesel DR, Total, Bus Center Kft., Hungarofék Kft., Pirto-vill Kft., Kaláka Pincészet, B EURO CAR Kft.

Legfrissebb cikkek