Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Nem jött össze a célbaérés a V-V Rally Racing hazai pályán versenyző párosának, a Strider Zoltán - Apkó András duónak, aki az Országos Rallye Challenge hatodik helyéről búcsúztak.

Minden évben a csapat első versenye mumusként áll a sikeres verseny befejezés előtt. Idén sem volt máshogy, hiszen a csapat a szombat esti szervizbe még úgy állt be, semmilyen technikai probléma nem hátráltatja a folytatásban, mégsem tudták folytatni a versenyt.

„Bele kell kalkulálni, hogy az autónk az év elején nulláról lett összerakva és már a teszten is kijöttek apróbb hibák. A versenyen is voltak technikai problémáink és a szekvenciális váltó is nagyon furcsa volt, nem igazán tudtam közösen használni a fékkel, hogy mikor kell váltani és fékezni” – értékelt Srider Zoltán, majd hozzátette. „Úgy fogtuk fel a hazai versenyünket, hogy ez egy teszt verseny, hiszen túl sok volt az új dolog. Belülről azt hittük gyorsan megyünk, ám az idők sajnos nem ezt mutatták. Gyengének éreztem picit az autót és akik láttak kívülről azok is hasonlóban erősítettek meg. Erről még nincsenek adataink, de utána szeretnénk majd járni.”

A Parádsasvár - Szuha - Mátraalmás pályán túlélésre játszottak a többin pedig próbálkoztak az új autóval összeszokni. A szombat esti szervizbe úgy érkeztek, hogy jobb helyezést vártak maguktól, de a hatodik helyet sem vetették meg.

„Szombat este hibátlan autóval álltunk be a szervizbe, a csapat a rutin dolgokat megcsinálta, majd amikor az autóval elindultunk a Park fermebe, elkezdett csattogni valami. Nagy nehezén végigkínoztuk az autót a városon, majd megbeszéltük a csapattal, hogy a reggeli szervizben csináljuk meg, így kevesebb büntetéssel megússzuk, mintha szuper rallyznánk” – tette hozzá Zoli.

Sajnos a maximális idő késést túllépve sikerült csak megcsinálni az autót, így kizárták magukat a versenyből. A csalódottság tapasztalható a srácokon, hiszen tavaly sem tudták befejezni az egri verseny vasárnapi napját.

A folytatásban a tesztelést helyezik előtérbe, Miskolcot biztosan kihagyják és Székesfehérvárott versenyeznek újra.

Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Gulf Lubricants Hungary Kft., Pápai Beton Kft., Wimmer Trans Kft., Schönherz Informatikai Stúdió Kft., Honor Trans-Sped Kft., BM KOMP kompresszortechnika, Max-Transport Bt., Bolyki - Terra Kft., Hardy Working Tools, Láng Kft., Dr. Rettig Richárd, Cseró Kft., Pro Work, Kele Car Kft., Betonútépítő Zrt., Euroaszfalt Kft., Stravia Kft., Siva Group Zrt., Eftech Kft., Szirt-Bau Kft., Tiszta Víz Üzletház, Lead Design Kft., Confidenza Kft., Közmű-Alagút Zrt., Forvett Kft.

Legfrissebb cikkek