Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Ismét hazai pályán kezdi a szezont a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó, akik egy R4-es autóra cserélték a tavalyi N-es Mitsubishit. A hét elején már teszteltek, ahol pár probléma előjött, de a csapat a versenyre igyekszik mindent orvosolni.

„Új autóval kezdjük a 2019-es szezont. Marad a Velenczei csapat, viszont idén az Órai Balázs korábbi autóját visszük harcba, ami annyiban módosult, hogy kapott egy szekvenciális váltót” – kezdte a beszélgetést Strider Zoltán, majd hozzátette: „Már túl is vagyunk vele az első teszten, ahol megtapasztalhattuk, milyen különbség van az N-es és az R4-es autó között. Az autó más kategória, mit az eddigi autók, amivel mentem. Nagyon gyors, jól gyorsul, mindenen átmegy és pikk-pakk meg is áll.”

Az autó az év elején darabokra lett szedve, nulláról újra lett építve és a teszten pár apró hiba elő is jött ezért is fontos, hogy nem élesben lett kipróbálva.

„Volt egy kis bajunk a szekvenciális váltóval, mert a gyújtás elvevő programmal akadtak problémák, így csak néhány körig tudtunk kuplung nélkül váltani. Természetesen így is gyorsabb, mint egy H kapcsolású váltó, de a versenyig a csapat próbálja kijavítani a hibát. E mellett még egy probléma jött elő a teszten, a teleszkóp alsó felfüggesztő csavarja kiesett, így akkora teresztése volt, hogy a szerviz helyünkre sem tudtunk visszamenni” – folytatta Zoli.

Zoli Egerben otthon versenyez, ismeri a pályákat, mert az életben sokat jár rajtuk, egyedül a szuhai gyorsasági szakasz, ami sarkosítja a történetet.

„Őszintén megvalva a Szuhai szakasz egy nehéz döntés elé állít minket. Az autót egyébként erre a pályára állítottuk be, hiszen ezen múlik majd a legtöbb, hogy ki meri elvállalni, vagy esetleg ki óvja az autóját és a gumijait. Természetesen etapokon állítani kell majd az autón, hiszen a többi pálya ehhez képest egy sztráda” – tette hozzá Zoli.

Korábban a srácok az ORC mezőnyében a top ötöt célozták meg. A mezőny és az autójuk egyenes arányú erősödésével a céljuk nem változik idén sem.

„Továbbra is szeretnénk az Országos Rallye Challenge top mezőnyében autózni. Tudom, hogy ez a legjobban fejlődő bajnokság, de mi és az autónk is sokat fejlődött. Mindent meg fogunk tenni, hogy jól feldolgozzuk a pályákat és jól össze tudjuk rakni a versenyt fejben” – zárta a beszélgetést Strider Zoltán.

Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Gulf Lubricants Hungary Kft., Pápai Beton Kft., Wimmer Trans Kft., Schönherz Informatikai Stúdió Kft., Honor Trans-Sped Kft., BM KOMP kompresszortechnika, Max-Transport Bt., Bolyki - Terra Kft., Hardy Working Tools, Láng Kft., Dr. Rettig Richárd, Cseró Kft., Pro Work, Kele Car Kft., Betonútépítő Zrt., Euroaszfalt Kft., Stravia Kft., Siva Group Zrt., Eftech Kft., Szirt-Bau Kft., Tiszta Víz Üzletház, Lead Design Kft., Confidenza Kft., Közmű-Alagút Zrt., Forvett Kft.

Legfrissebb cikkek