Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Az egész évünkre jellemzően alakult az I. Nyíregyháza rally. A pályákat sikerült jól feldolgoznunk, és az autó is maximálisan működött. A köd kicsit megtréfált minket, így lehet mondani, hogy megint olyan körülmények között autóztunk, amiben még eddig nem volt részünk. Örülünk ezeknek, hiszen így is fejlődünk.

A pénteki városi gyorsasági nagyon tetszett (volna), de a köd, és az, hogy az eredeti két kör helyett csak egyet mehettünk, kicsit elvette a kedvünket. A nézők szinte semmit nem láttak, így nekik és nekünk sem volt nagyon élvezhető ez a program. De a kezdeményezés, hogy ilyen jellegű legyen a nyitása egy futamnak, részünkről csak támogatást érdemel. Ez egy jó irány, remélem több rendező is megvizsgálja annak lehetőségét, hogy a szlalom prológ helyett vagy semmit, vagy egy ilyen stílusú szakaszt alakítson ki.

A szombati napon az első gyorsaságin tudtuk igazán kipróbálni, milyen lett a futómű új beállítása – hiszen a shakedown 3-szori teljesítése nem igazán volt elég -, és az időeredmény is azt mutatja, hogy van még mit csinálni a beállítások terén. Próbáltunk a saját tempónkban autózni, ez néha sikerült is. Sajnos a kategória társunk, Juhász Csabáék az első gyorson kiestek, így a három Honda maradt versenyben. A 3. gyorson ifj. Fogarasi Attiékat újra a technika ördöge ragadta magához, így a szombati 4. gyorsasági szakasz rajtjában a kategória 2. helyén álltunk, hogy ha ez az állás marad a verseny céljáig, akkor is bajnokok vagyunk. Megpróbáltuk ezt kizárni, így a szervizpark után az 5. gyorsaságira is úgy mentünk, hogy a saját tempónkat autózzuk.

A tankoló zónában beszélgettünk helyi emberekkel, akik mondták, hogy a köddel óvatosan, mert pillanatok alatt nedves lehet az út, és ha hideg van, le is fagyhat. Ezért próbáltam figyelni a tempós részeknél az út állapotára. Ez így történt akkor is, amikor a szűk erdei szakaszról kijöttünk a széles, tempós részre. Itt 800 métert kellett megtennünk a lassítóig, ahova 6. sebességi fokozatban, tiltáson érkeztünk. A köd azon a részen kezdett leszállni, ahol a 150 méteres előjelző tábla volt, ezért úgy gondoltam, hogy valahol 100-150 méter között kezdem a féktávot. De annyira hamar értük el a 100-as táblát, hogy ez a féktáv még száraz úton is necces lett volna. 4. sebességi fokozatban megcsúszott az autó, és onnan már tudtuk, hogy a gumik útban lesznek, hozzá fogunk érni… Így is lett. Nagyot szólt, azt hittem nincs eleje az autónak. Félre álltunk, megnéztük, és tudtuk, számunkra itt a verseny vége. Mivel Alberti Szabolcsék tőlünk kb. 1 km-re kiestek, ezért a kategóriánkban senki nem lett értékelve, mindenki pont nélkül jött haza. Ez azt jelenti, hogy a verseny előtti eredmény a végeredmény. Bár még nincs meg a végleges eredménylista az MNASZ-től, de így is kijelenthetjük, hogy az ORB 5. kategóriát 2018-ban megnyertük.

Nem volt könnyű az idei év senkinek a kategóriánkból, joggal mondhatom, hogy mindenki megérdemelte volna az első helyet, de a szerencse most mellénk állt.

Ezúton köszönöm a csapatomnak az áldozatos munkát, családomnak, hogy mellettem álltak a legnehezebb időszakban, és szurkoltak a pálya széléről, és nem utolsó sorban a kategória társaimnak, hogy ha nem is annyiszor, mint szerettünk volna, de jókat meccseltünk a versenyeken - tette hozzá Kondella Péter

Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Ecoffice Technology Kft. – Triumph Adler; EGROKORR Festékipari Zrt.; Evolution Consulting Képzési és Tanácsadó Kft.; Innovitas Közhasznú Nonprofit Kft.; Rowa Chemical Kft. – BLACKFAST; RAIKER – www.raiker.hu; Nagy Béla e.v. – liftszerviz; Dokutech Center Kft.; Ital Logisztika Kft.; C+D Automatika Kft,; Kudo Trade Plus Kft,; Laurus-Conculting Kft,; Tower-Tech Kft,; Sulypont Bt.; Best-Vill. 2000 Kft.; KOOS WEBER Hungária Kft., ROBITLÁG Bt.; HUNIPER Permetező Kft., The Body Shop

Legfrissebb cikkek