Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Előkelő helyről várhatja a Mitropa Rally Cup folytatását Merencsics Árpád, és navigátora Kulcsár Dániel, hiszen a Historic mezőnyében csak egy ponttal vannak lemaradva az abszolút első helytől!

A következő hétvégén szervezik a Baranya Kupát, mely verseny Árpiéknak szinte hazai pálya, így joggal merül fel a kérdés, hogy mennyire szeretnének kockáztatni. Ezekről kérdeztük Árpit.

Kérlek, foglald össze az elmúlt versenyt és, hogy milyen emlékeid vannak a korábbi Baranya kupákról?

A Casentino Rally egy nagyon jól sikerült verseny volt számunkra, több tekintetben is. A szervezés remek, a pályák tekintetében pedig egy újabb kihívás volt nekünk. Az ott elért második helyezéssel a dobogó képzeletbeli második fokán vagyunk jelenleg egy ponttal, ami úgy érzem egyáltalán nem ledolgozhatatlan!
A Baranya Kupáról felemásak az élményeim, de alapvetően egy jó rendezésű, jó pályákkal rendelkező versenyről beszélünk. Markó Tibi, ha teheti mindent megtesz annak érdekében, hogy jól érezze magát az ember a versenyen.
A mostani kiírást olvasgatva, illetve a közösségi médiában megjelenteket tekintve is egy nagyon jó versenynek nézünk elébe!

Hogy áll az autó felkészítése, illetve mivel készülsz Te a versenyre?

A Suzuki motorját teljesen szétszedtük, levettük a kartert, a hengerfejet meg mindent, amit át lehet nézni. Azt kell, hogy mondjam, hogy kissé megviselte az olasz kirándulás, mert kellett egy injektort cserélni, illetve komplett tömítés garnitúrát.
Azóta már elindult a motor, és úgy néz ki nem lesz vele gond verseny közben.
A pályák a tavalyikhoz hasonlóak, ezeken már több éve versenyzünk, így nagyon nagy meglepetés nem érhet minket. Nagyon szeretem a mecseki pályákat, hiszen itt kezdtem a pályafutásom.

Ha már a pályafutásodnál tartunk, jól tudom, hogy egy jubileumot fogsz ünnepelni a Baranya kupán?

Igen, jók az információid. Pécs környékén, pontosabban a kővágószőlősi rallysprinten kezdtem meg 2005-ben a pályafutásomat Trabanttal. Ennek, ha jól számolok lassan több mint 13 éve, és ez alatt az idő alatt rengeteg élménnyel gazdagodtunk. Voltak hullámhegyek, és völgyek is, de inkább az előbbiek voltak túlsúlyban.
Most úgy hozta a sors, a Baranya Kupán ünneplem, hogy századjára fogok odaállni a rajtvonalhoz, hogy megküzdjünk a másodpercekért, ami egy nagyon szép szám!
Sajnos egy kissé keserédes ez a jubileum számunkra, hiszen a családunk egyik tagja az elmúlt héten hagyott itt bennünket. Nagyon jó ember volt, és nem utolsó sorban remek orvos, és családapa. Nagyon fog hiányozni nekünk, így ezt a hétvégét szeretném neki ajánlani, és érte fogunk versenyezni!

Végezetül mik a céljaid a hétvégével kapcsolatban?

Én úgy gondolom, hogy a hazai pálya előnye nálunk van, és ha ezt jól tudjuk használni, akkor az abszolút első háromban tudunk végezni. Az elsőleges cél mindenképp az, hogy átguruljunk a célvonalon, de nem fogunk spórolni a gázzal!

Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Büttner & Co, Kori ’96 Kft., Nyilas GSM Kft., Agrivál Kft., Zsirai Pincészet, Merencsics Autó Kft., Gazda Trans Kft., Szegecs Patrol Vagyonvédelmi Kft., Mr Kool., Precision Agri Kft.; Evolution Consulting Kft., Innovitas Nonprofit Kft.; Global-Union Kft.; Raiker Kft.; LaurusConsulting Kft.; C+D Automatika Kft.; Ital-Logisztika Kft.; ERKOMM Kft.; Dolo Étterem és Pizzéria; Airomov; Nagyatád Város; Novics és Társa Közműépítő Kft.

Legfrissebb cikkek