Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Küzdelmes versenyhétvégéje volt a Korda Racing versenyzőpárosának az idei Veszprém Rallyn, a versenytávot szinte teljesítette Velenczei Ádám és Szedő Csaba, a céldobogót azonban idén sem látták meg.

A jól sikerült tesztet követően Ádám és Csaba bizakodva tekintett az idei Veszprém Rally elé, hiszen úgy érezték minden adott lehet ahhoz, hogy aszfalt után végre murván is megmutassák, képesek az élmezőnyben autózni a Hyundai R5-ös versenyautójával. A bajnoki futam hivatalos programja a péntek esti kvalifikációval vette kezdetét, mely után a hatodik rajtpozícióból vághattak neki a szombati versenynap két gyorsasági szakaszának. Az első versenynapot a páros az abszolút 11. helyen zárta, de ekkor még teljesen nyitott volt a pontszerző helyek sorsa.

A lényeg ugyanis vasárnap következett, a befejező napon hat gyorsasági várt a talpon maradt mezőnyre. Azonban ez a nap sem indult jól Velenczeiék számára, a Hyundai-ban egy apró műszaki hiba ütötte fel a fejét, melyet a Korda Racing szerelői orvosoltak a szervízparkban. A szakszerű beavatkozás rögtön eredményre is vezetett, Ádám és Csaba Kislődön murván is megvillant a szakasz céljában az abszolút ötödik időt jegyezték be nevük mellé. A hátralévő két szakaszon azonban már nem sikerült tovább zárkózni az ellenfelekre, mivel mindkét pályán begyűjtöttek egy-egy defektet, így nem messze a céltól kiszálltak a versenyből.

„Bár nagyon csalódottak vagyunk, de azt nem mondhatom, hogy megbántam volna, hogy rajthoz álltunk a Veszprém Rallyn.” – összegzett Velenczei Ádám a magyar bajnokság idei utolsó murvás állomása után. „A ralit nem tudtuk befejezni, de mégis szereztünk murvás tapasztalatot, ezek a pályák jövőre már nem lesznek ismeretlenek, valamint már az is biztos, hogy ez lesz az egyik mínuszolt versenyünk a bajnokságban. Bevallom, úgy álltam Veszprémhez, hogy sikerülhet jól vagy rosszul, de egyelőre nem akarnak jóra fordulni a dolgok Veszprémben. Az utolsó körben kaptunk két defektet, viszont csak egy pótkerekünk volt, így nem láttam értelmét erőltetni, hogy defektes kerékkel beguruljunk valahogy a célig, főleg hogy ezzel sem lettünk volna előrébb, ezért kiálltunk. Nagyon nehéz verseny volt, a második körben olyan sziklák voltak a pályákon, hogy szerintem bárkinek benne volt a defekt, és kaptak is sokan. Az autóval is volt egy kis probléma, a „Popoff” szelep romlott el, így gyakorlatilag egy tiszta gyorsaságink volt az egész versenyen. Ott viszont egyből sikerült egy ötödik időt autózni, ami ebben a roppant erős és tapasztalt mezőnyben mindenképp biztató a jövőre nézve. A bajnokság hátralévő részében már csak aszfalton versenyzünk, ami nekünk jobban fekszik, az Ózd-Salgó Rally nekem félig meddig hazai pálya, úgyhogy mostantól már erre készülünk!”

http://facebook.com/kordaracing
http://www.kordaracing.hu 
http://youtube.com/kordaracing 

Partnereink:  Betonútépítő Zrt.;Euroaszfalt Kft.; Siva Group Zrt.; Stravia Kft.; Ecowian Környezetbarát Tisztítószerek; Közmű-Alagút Zrt., Forvett Kft..; Origo Cnc Kft, Hyundai WIA; R-Carnet Service Kft.; Inter Cars.; Inwatech Kft; Lubricants Hungary Kft.( Gulf); Nógrádker Zrt.; BM KOMP kompresszortechnika;  Euroll Hungária Kft.; ; Tiszta Víz Üzletház; Pápai Beton Kft.;  ; Lead Design Kft.; Szirt Bau Kft. Wimmer Trans Kft. Eftech Kft.; Otys Úttechnika Kft.

Legfrissebb cikkek