Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

A szezonnyitón nem láthattuk a Lángi-féle BMW Z4-et, a pilótája ugyanis egészségügyi problémával küzdött. A bajokat mára azonban kimozogta, így a HELL 24. Miskolc Rally rajtjában már ott fog állni Lángi Attila is.

A Varga Racing Team pilótája minden eddiginél lazábbra a versenyzést – a jó eredménynek nyilván nem fog az útjába állni, de amint stresszessé válik a menetelés, inkább nem folytatja tovább...

Lángi Attila: Egészségügyi probléma miatt sajnos ki kellett hagynom a szezonnyitó Eger Rallyet. A szívemmel volt gond, de hála a fejlett orvostudománynak, gyorsan ki tudtam ezt mozogni. A különböző terheléses vizsgálatokon túlestem, az igazolást így megkaptam a versenyzéshez. Csak egyet kellett megígérnem az orvosomnak: csak addig versenyzek, amíg jól érzem magamat, és nincs stresszhelyzet.

Alaphelyzetben is ez volt a célunk 2018-ra, de a történtek után ezt ünnepélyesen meg is fogadtuk! Szóval ne lepődjön meg senki, ha egyszer csak félreállunk, és feladjuk a versenyt. Abban a pillanatban, amikor már nem a szórakozásról, hanem a görcsösségről és idegeskedésről szól a versenyünk, kiszállunk a kocsiból. Annyit azért nem ér ez a dolog… Úgyhogy most az egyszer tényleg nem az abszolút első hely a cél, hanem a minél jobb szórakozás és szórakoztatás! De persze azért nem tesszük fel a kezünket, és nem arról van szó, hogy akkor se megyünk gyorsan, ha jól esik… Ha úgy alakul, nem állunk majd a jó eredmény útjába sem…

A csapat változatlan, ugyanúgy Ricsivel megyek, mint tavaly. Csak a mezőny és a kategória változott az esetünkben, ugyanis most már az ORC bajnokságban fogunk szerepelni. Jó viszonyt ápolunk a leendő a kategóriatársakkal, így kitűnő hangulatra, de ugyanakkor komoly küzdelmekre is számítok. A Z4 mindössze csak új designt kapott, illetve egy másik kuplungot. Az év elején ugyanis a szervizcsapat örömautózhatott egyet a kocsival, kimentek vele az FRT-re, ahol látszott, hogy ők nem igazán boldogultak el a szériakuplunggal. Ezért azt kicseréltük, és egy erősebbet tettünk be a helyére. Az autót teljesen leengedtük, és a hungaroringi örömautóztatáson beprogramozott beállításokkal megyünk majd a miskolci dobálós pályákon is.

Miskolcot szeretem amúgy kedvelem, habár az első nap teljesen ismeretlen egyelőre számomra, csak a pályabejáráson térképeztük fel a terepet. A 2. nap azonban elvileg fejben van, bár Mályinkát nem nagyon szeretem, nem is szoktam rajta jól menni. Várom végre a kiugrást, hátha most megtörjük ezt a rossz szériát…

Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Visual Europe Group – www.vegroup.hu, Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával

Legfrissebb cikkek