Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! google plus icon Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Kilenc hónap szünet után tért vissza a magyar bajnokság küzdelmeibe Velenczei Ádám és Szedő Csaba...

.... akik a Korda Racing R5-ös Hyundai versenyautójával az értékes ötödik helyen érkeztek célba a Credobus Eger Rallyn.

A korábbi hagyományokat újjáélesztve idén is Eger adott otthont az Országos Rallye Bajnokság idei első állomásának. A mezőny mind erősségében mind népességében megfelelt az előzetes elvárásoknak, hiszen csaknem 200 versenyautó és versenyzőpáros gyűlt össze, hogy összemérje erejét. A bajnoki nyitányról nem hiányzott Velenczei Ádám és Szedő Csaba sem, akik a Korda Racing Hyundai i20 R5 versenyautójával kilenc hónap távollét után tértek vissza a bajnokság vérkeringésébe. 

„Kezdésnek azt hiszem teljesen rendben volt, kockázatmentes autózással, egy nagyon erős mezőnyben szereztük meg az abszolút ötödik helyet.” – kezdte összegzését az Eger Rallye-ról Velenczei Ádám. „Az első napunk alapvetően az ismerkedés jegyében zajlott, mert a versenyt megelőző tesztet nedves talajon tudtuk megtartani, a hétvégére azonban jobbára felszáradtak a pályák, így szombaton kicsit igazítanunk kellett beállításokon. Csabival azt terveztük, hogy nem megyünk fejjel a falnak, hiszen 9 hónapja nem versenyeztünk az R5-ssel, ezért nem vállaltunk semmilyen kockázatot, megpróbáltunk fokozatosan gyorsulni és közelebb kerülni a többiekhez. Ezt nagyjából sikerült is tartani, hiszen azok után, hogy a kilenc-tizedik hely környékén kezdtük a versenyt, már a szombati nap végére beverekedtük magunkat a top5-be, amit a verseny végéig meg is tudtunk tartani. Ehhez persze nagyon kellet az is, hogy Eriktől és a Korda Racingtől ismét nagyon jó autót kaptunk. A Hyundai nagyon jó volt, az új fejlesztéseknek köszönhetően a motor még erősebb lett, így már kisebb fordulaton is jobban autózható és a futómű is jobb lett. Az egész verseny alatt semmilyen felesleges kockázatot nem vállaltunk, egyetlen meleg pillanatunk sem volt, karcmentesen hoztuk haza az autót. Tudjuk hol maradt még benne, a rajtokban például ott hagytunk pár másodpercet, de ezeket ki fogjuk javítani, úgyhogy bizakodva tekintünk a folytatás elé. Továbbra is fokozatosan szeretnénk gyorsulni, úgy érzem, versenyről-versenyre képesek lehetünk egy-egy helyet előre lépni. Ezúttal is szeretném megköszönni azoknak, akik a tavalyi balesetünk után is bíztak bennünk, Erikéknek pedig a remek versenyautót.”

„Marha jó kis verseny volt, amennyire vártuk annyira élveztük!” – vette át a szót, Szedő Csaba, navigátor. „A számunkra különösen hosszú téli szünet után remek ébresztő volt az Eger Rally, sok-sok gyorsasági szakasszal, hosszú versenynapokkal, és kevés pihenőidővel kezdtük az idei szezont. A verseny előtt azt hittük, hogy a Szilveszter Rallyn kihevertük a bukást, de most kiderült, hogy még nem sikerült teljesen, ami a verseny első napjára még rányomta kicsit a bélyegét. Szerintem az éjszakai pályákon már abszolút magabiztosak voltunk, és nagyon-nagyon jó volt a lámpasorunk is. Itt alapoztuk meg a verseny végi ötödik helyünket, amit vasárnap nagy csatában védtünk meg. A mezőny az idei évre tovább erősödött, volt olyan, amikor négyen voltunk fél másodpercen belül egymástól az összetettben, így szerintem kezdésnek teljesen jó ez az ötödik hely. Miskolcon szeretnénk tovább gyorsulni, de ez nem lesz könnyű feladat, mert nehéz pályák és nagyon gyors helyi ellenfelek várnak majd minket a következő bajnokin, úgyhogy fel kell kötni a gatyát!” 

http://facebook.com/kordaracing
http://www.kordaracing.hu 
http://youtube.com/kordaracing 

Partnereink:  Betonútépítő Zrt.;Euroaszfalt Kft.; Siva Group Zrt.; Stravia Kft.;Laha Facility Ltd.; Origo Cnc Kft, Hyundai WIA ; R-Carnet Service Kft.;Inter Cars.; Lubricants Hungary Kft.( Gulf); BM KOMP kompresszortechnika;  ; Euroll Hungária Kft.; ; Tiszta Víz Üzletház; Pápai Beton Kft.;  ; Lead Design Kft.; Szirt Bau Kft. Wimmer Trans Kft. Eftech Kft.; Otys Úttechnika Kft.

Legfrissebb cikkek