Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Egy váltóproblémával együtt is az abszolút 10. pozícióban végzett a múlt hétvégi Santa Domenica Rally Shown a Maricsek Miklós - Bán Viktor kettős, illetve megnyerték a saját kategóriájuk, a Prodoction Car Trophy küzdelmeit.

 

Az ORC 2017-es bajnoka elégedetten foglalta össze a horvátországi verseny történéseit.

„Összességében nagyon sikeresnek tartom a szereplésünket a Santa Domenica Rallye Show-n. Ahogy a verseny előtt is beszéltünk róla, csapatépítőnek szántuk a mostani hétvégét, ebből adódóan a két szerelőm, Szvatek Zsolti és Lukács Zoltán is a volán mögé ült, felváltva autóztak a csapat Mitsubishi Lancer WRC Replicájával. A pénteki Rallye Party-t és egy kellemes estét követően szombaton tréningeztünk, közben zajlottak a technikai és az adminisztratív átvételek, majd fél háromkor következett a Shake Down, amit nagyon profin megszerveztek a rendezők. A nagy kapkodásban nem volt időnk felírni a pályát, ezért az első kört úgy teljesítettük a Mitsubishivel, hogy gyorsan feldiktáltam a szakaszt Viktornak, majd mentünk egyet, aztán még egyet, a negyedik körben pedig utolértünk egy kétkerekes autót. Végül ötödikre sikerült egy abszolút második időt autózni, ami nagy örömmel töltött el és ez bizakodásra adott okot a másnapi versenyt illetően. Szokás szerint vasárnap reggelre leesett az eső, úgyhogy teljesen át kellett programozni magunkat, de így is sikerült az első gyorson egy abszolút ötödik időt futnunk. A második szakaszon a váltónkban eltört egy tengely és 80 méterre a cél előtt megszűnt a hajtásunk. Próbáltunk átgurulni a fotocellán, de a sárban megállt az autó, így az utolsó 20 méteren tolnunk kellett a Mitsubishit Viktorral. A Srácok a szervizben kicserélték a váltót, és harmadik gyorsot a hatodik idővel teljesítettük. Sajnos történt egy baleset, ami miatt csúszott a program és csak négy gyorsaságit rendeztek meg a tervezett ötből, de annak örülök, hogy 2 másodpercen belül tudtam autózni magamhoz képest minden alkalommal. Nagyon élveztem, jó volt újra gyorsan menni murván.”

A „Főnök” mellett tehát a csapat szerelői is rajthoz álltak Santa Domenicán, és egyáltalán nem vallottak szégyent, hisz Lukács Zoltán Pataki Lászlóval az oldalán az abszolút 9., míg a Szvatek Zsolt - Török Attila kettős a 11. zárta a horvátországi murva futamot.

„Nagyon boldog vagyok! Az remek, hogy a fiuk nem csak értenek az autóhoz, de ügyesen vezetik is. Zsolti egyébként minden alkalommal segít a Mitsubishi beállításában, Zolika pedig igazi meglepetés volt számomra, de mint kiderült, ő gyerekkora óta versenyez: gokartozott, szlalomozott és rallye sprintezett. Azt gondolom, hogy ez kifejezetten előny, hogy egy csapatban ilyen szerelők vannak, akik tudják, hogy mitől lehet igazán gyorssá tenni egy versenyautót, vagy akár még a stratégiába is bele tudnak szólni. Nyílván ez is közre játszik abban, hogy ilyen eredményesen tudtunk szerepelni az idei szezonban, így ezúton is köszönöm nekik az egész éves kitartó munkájukat!”

 

Legfrissebb cikkek