Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

A mecseki futam nem végződött a legszerencsésebben a Garmin Racing Team párosainak. Gyarmati Ariel-Kocsis György páros az ORC értékelés 2. helyén fejezte be a versenyt, a Domonkos László-Horváth István duó azonban idő előtt búcsúzni kényszerült. Az egri futamon technikai és etikai problémák miatt a Domonkos-Horváth kettős nem is áll rajthoz. Gyarmati Ariel Kocsis Györggyel az oldalán azonban ott lesz a szezonzáró versenyen.

 

Domonkos László: - A Mecsek Rallye számunkra elég rövidre sikerült. Már ami a versenyt illeti, mert még a pályabejárás is hosszabb volt annál.

- Az első gyorsasági szakaszon elég gyengén kezdtünk, ezért a következő pályán, Pécsváradon igyekeztünk egy kicsit „húzósabban” menni. Meglepett, hogy mennyire csúszós az út, többször is azt hittem, hogy defektünk van. Aztán az új részen egy dupla jobbos kombinációban, nem vágtam le a kanyar elejét és ennek következtében már a rossz, koszos íven találtuk magunkat, ahonnan egy beton árokba estünk be, ami olyan sérüléseket okozott az autónak, hogy nem tudtuk folytatni a versenyt. Sajnos ezzel a bajnokságban is elszálltak az esélyeink.

- Az Eger Rallye-n nem indulunk, aminek több oka is van. Egyrészt az autónk nagyon költséges sérüléseket szerzett, másrészt nem látom értelmét a versenyzésnek addig, amíg nem egyforma feltételek mellett küzdhetünk meg a helyezésekért. Amíg a technikai bizottság nem tudja betartatni a szabályokat, mert nincs pénz a levett üzemagyag minták vizsgálatára, addig nem sok értelmét látom itthon indulni. Persze valószínűleg jövőre újra mehetünk etanollal, de az idei éven ez már nem sokat változtat.

Gyarmati Ariel: - A mecseki futamra jellemző volt a magas nézői létszám, amely nyilván a kedvező időjárásnak volt köszönhető, aminek mi is nagyon örültünk. Szenzációs, amikor ilyen sokan kijönnek megnézni a mezőnyt.

- A pénteki élvezetes prológ után a szombati napon is problémáktól mentesen versenyeztünk, azonban csak a második helyen sikerült zárnunk a napot Maricsek Mikiék mögött 18 másodperccel. Aztán a vasárnapi gyorsasági szakaszokon megpróbáltuk behozni a lemaradást, de nem sikerült. Motorerő gondjaink is adódtak aznap, így kénytelenek voltunk megelégedni a második hellyel. Már annak is örülnünk kellett, hogy végre komolyabb probléma nélkül tudtunk befejezni egy versenyt. Mikiéknek gratulálunk a megszerzett bajnoki címhez.

- Az egri verseny előtt már nem eszközöltünk nagyobb változtatást az autón. Most már megvárjuk vele az év végét.

- Az Eger Rally-e pályái az idei évben viszonylag egyszerűsített nyomvonalúak. Szeretjük őket, így nem gondolom, hogy nagyobb gondunk lenne a feldolgozásukkal. Mindegyik jó minőségű, technikás szakasz. Ami nagy fejtörést és gondot okozhat az az időjárás. A mai napon is mínusz hat fok volt a térségben, így nagyon oda kell majd figyelnünk a falevelekre és a páralecsapódásra.

- Túl nagy tétje már nincs a versenynek számunkra. Ha dobogós helyen érünk célba, akkor is legjobb esetben az ORC értékelés év végi harmadik helyére tudunk feljönni. Nem vagyunk elégedetlenek akkor sem, hiszen ahhoz képest, ahogy kezdődött az idei év, annak fényében ez is bizakodásra adna okot.

Köszönjük Szponzorainknak: GARMIN, Récsei Busz Kft., Print-Shop, Strapa-Pack Kft., Moresimp, www.palinkaABC.hu, ibg, Lubetech, Dr. Marcus, Gulf, Send-Ex csoport, Spedimex hungary, Sziró Kft., DuPont

 

Legfrissebb cikkek