Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

A Budapest Rallye-n húzta volna elő a megújult Trabantot a Strider Zoltán - Apkó András páros, de mivel sok ezer ember bánatára a verseny elmaradt, B verzió után kellett nézniük. Így esett a választásuk, az amúgy Gulf támogatott harmadik alkalommal megrendezésre kerülő Nógrádsipeki Veterán Jármű Megbízhatósági futamra.

 

„Elkészült a Trabantba az új ötfokozatú váltó és az új motor is, majd időben sikerült is lepapírozni, hogy ott tudjunk vele lenni a Budapest Rallye-n. Nagyon sok időt, energiát és pénzt fordítottunk a projektre, ami igaz nem megy kárba, de nagyon szerettünk volna vele menni a Pilisben” – kezdte a beszélgetést a Gulf - Overdose Racing pilótája Strider Zoltán, majd hozzátette: „Semmilyen előszele nem volt, hogy elmarad a verseny. Tavaly a díjkiosztón volt elnöki beharangozó, sőt a lemondás előtt pár nappal meg volt az elnöki köszöntő is. Ehhez képest eléggé övön aluli volt az interneten olvasni a lemondást két nappal a pályabejárás előtt.”

Zoli nem tudja, hogy mi van a háttérben és nem is érdekli, ki kivel marakodik, ő csak versenyezni szeretne, ahogyan rajta kívül nagyon sokan szintén csak erre összpontosítanának.

„Versenyzőként csak arra vágyom, hogy a sport iránti elkötelezettségem élményként is megtestesüljön, továbbá hogy ki tudjuk szolgálni a partnereinket és a szurkolókat. Úgy gondolom, ezzel most sok ezer ember játékát rontották el, ezért is van rossz érzés bennünk” – tette hozzá Zoli.

A csapat kereste a pótlás lehetőségét, viszont nem szerettek volna ORB-s licensszel és Historikos gépkönyvvel kirekesztettként autózni egy Marb versenyen. Így esett a választásuk a Magyar Veterán Szövetség nevével fényjelezett Nógrádsipeki hegyi felfutóra.

170906 strider n 2

"Nógrádsipeken vigasztalódnunk, ahol a rendezők jóváhagyásával sikerült a Mitsubishivel előfutni és a Trabanttal versenyezni egy olyan futamon, ahol igazán nem is a sebesség a lényeg” – zárta a beszélgetést Zoli.

MAVAMSZ Veterán Hegyi Felfutó OB két felfutásból áll, ahol úgy kell időzíteni, hogy a két idő között a lehető legkevesebb másodperc maradjon. Zoli annak ellenére, hogy nem figyelte az órát egy kategória harmadik helyet sikerült összehoznia.

A folytatásban a csapat a Mecsek Rallye-ra készül. Ezen a versenyen kezdődött Zoli is Andris közös pályafutása és ahogy tavaly, idén is a Mitsubishit állítják majd csatasorba.

Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Betonútépítő Zrt.; Absolut Hostess Kft.; Confidenza Csapágyszolgálat; Gulf; Unifilter Kft.; Prospero Gazdasági Kft.; Schönherz Informatikai Stúdió Kft.; Heves Cleaning Kft.; Színesfém Felvásárlás Pásztó PI-AT Metál Kft.; BM KOMP kompresszortechnika; Eftech Kft.; Max-Transport Bt.; Dynamic Út Kft.; Bolyki Terra Kft.; Euroll Hungária Kft.; Honor Trans-Sped Kft.; Tiszta Víz Üzletház; Pápai Beton Kft.; Salgó polctervező; Suták Krisztián Építési Vállalkozó; Balassa Security Kft., Mipa Hungária Kft., NoGlu Cukrászda, L&L Trans Kft., Stravia Kft. , Acsay László EV., AL-VISZ Kft.

 

Legfrissebb cikkek