Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Az ötös kategória második helyén debütált az MR Racing párosa a Neukirchner András - Guzi Róbert az első osztályban, ahol több technikai probléma is hátráltatta őket a székesfehérvári versenyen.

A futam előtt két héttel vette át alkalmi irodáját András és Róbert, akik komoly tesztelésbe és felkészítésbe kezdtek, hogy egy tökéletes autóval vehessenek részt életük első Országos Rallye Bajnoki versenyén.

András elbeszélése alapján ez a legerősebb versenyautó, amivel eddig versenyzett, azon a téren nem is kellett semmit változtatnia, viszont a futóművön volt mit csinálniuk. Kezdetben a hátsóhidat, majd később a lengéscsillapítókat és egyéb futómű alkatrészeket is ki cseréltek.

„Sok dolgunk lesz még az autóval, hogy igazán versenyképessé tegyük, ezt is beszéltük meg Szilágyi Tomival, hogy valószínűleg az idei év rá fog erre menni” – kezdte a beszélgetést Neukirchner András.

A srácoknak sajnos kevés tiszta gyorsasági jutott Székesfehérváron, hiszen mindjárt az elején leszakadt az égi áldás, majd nem sokkal ezután eltörött a váltó és a féltengely közötti segédtengely. Ez rá is nyomta a csapat versenyére a bélyeget, de a szervizben nagyon odatették magukat és tudtak élni a szuper rally lehetőségével.

„A szombati nap nagyon kalandosan alakult számunkra, hiszen az első szakaszon az eső, a másodikon pedig egy féltengelytörés gátolt minket a jó eredmény elérésében. A harmadik szakasz helyett pedig a szervizben kellett odatennünk magunkat, hogy vasárnap tudjuk folytatni. Robi és a szervizes srácok szakértelmének köszönhetően a váltót szerencsére nem kellett levenni, hogy a törött alkatrészt ki tudjuk venni” – tette hozzá András.

A vasárnapi nap nagyon biztató eredményekkel kezdődött, majd újra technikai problémába ütköztek a fiúk. A hatos szakasz utáni etapon leszakad a szervószivattyú tárcsája, mert eltörött a tengelye. Ez leszakította az ékszíjat, így a víz is elkezdett melegedni, de időben beértek a szervizbe. A csapat ismét jól dolgozott, igaz 12 percet kikéstek, aminek köszönhetően újabb büntetést szedtek össze.

„A vasárnapi technikai problémánk csak részben oldódott meg, mert a szervószivattyú, amit felraktunk, valószínűleg más áttételezésű volt, mint ami az autóba való, ezért csak a lassú kormánymozdulatoknál működött rendesen. Ahol lassan kellett fordulni nagy kormánymozdulattal, ott szenvedtem elég rendesen. El kell hinni, hogy a versenygumi az nem utcai és akkor az időeredmények is megmutatják, hogy jó úton járunk" – zárta a beszélgetést András.

A sors iróniája, hogy Alberti Szabolcs féltengelytörés miatt búcsúzott a versenyből, így a srácok hat szakaszt szervóhibával végigversenyezve végül az 5-ös kategória második helyén értek célba.

A folytatásban szó van egy Bakonyai sprint versenyről, hogy minél több versenykilométert gyűjtsenek, továbbá egy esetleges külföldi versenyt is beiktatnak a programjukba.

Köszönjük Partnereinknek: Jégszilánk Kft., Zeljenka Vállalkozás Szerszámkészítő és Fémalkatrész Gyártó Kft., Mirelit Mirsa Zrt., TMI Épületmenedzsment Kft., Balogh Szerviz-Trans Kft., GPsped Kft., Prior Kft., Kozák Kft., Fiscat Online Pénztárgépek, PSL Hungary Kft., Alox Kft., Bátori Kert-Plusz Kft., White PSL Trans Kft., Twolex Kft., Röplap Bt., Bervent Hõ- és Légtechnikai Kft., Gamma-Modul Kft., Jump Energy, Teherati 2006 Kft., Kereken-Pálya Kft., GULF Oil Hungary, Wavecom Informatikai Kft., Berger Stanc Kft., Lajkó Tibor fényező, HHC Kft., Pro Express Bt., Autóüveg Abrók, KBT Dekor Hungary Kft., Lozandro Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., Hungaro Car Group Kft., Fehérné és Társa Bt., Pannon Led Kft., Selmeczi és Társa Mérnöki Kft., Galvox Felületkezelő Kft., Autogumiplaza-Pirelli, Mega-LKW Kft., Autósport és Formula Magazin, Rally Café Magazin


Legfrissebb cikkek