Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

A 2017-es szezont ebben az éveben a 23. Miskolc Rallye-val nyitják a versenyzők. Nehéz pályákon, módosult szabályokkal, de annál lelkesebben vágnak neki az idei évnek a Garmin Racing Team versenyzői: Domonkos László - Horváth István, Gyarmati Ariel - Kocsis György.

Domonkos László: - Az elmúlt pár hónapa versenyautó teljes revíziójával telt. A nagyobb súlycsökkentés érdekében éltünk a szabályok adta lehetőségekkel, gyakorlatilag az utolsó csavarig felújítottuk. Valamint egy erősebb motort is kap az EVO.

- Az idei évben is az ORC bajnokságban indulunk, mivel Magyarországon jelen pillanatban ez az egyetlen lehetőségünk ezzel az autóval versenyezni. A támogatóink nagy része itthon érdekelt, ezért kénytelenek voltunk ebben gondolkodni. Ez persze nem azt jelenti, hogy az év folyamán nem látogatunk el egy-egy ausztriai, vagy egy –egy román futamra, már csak tapasztalat szerzés céljából is.

- A versenyek nagy részén Horváth István „Pityesz” fog ismét navigálni, azonban idén is lesz olyan verseny, ahol az elfoglaltságai nem engedik elindulni, ezeken a futamokon Ungvárszki Milán fogja helyettesíteni a navigátori pozícióban.

- Az év folyamán annyi újdonság lesz a csapat háza táján, hogy a kettő évvel ezelőttihez hasonlóan Molnár István és navigátora ismét csatlakozik a Garmin Racing Teamhez várhatóan a Szombathely Rallye-tól, így lesz, amikor csapatunk három autóval fogja magát képviselni a bajnoki futamokon.

- A miskolci pályákat kedvelem, bár a mályinkai részt sajnos nem ismerem eléggé. Szívesebben versenyezem olyan pályán, ahol nagyobb rutinnal rendelkezem, és amin már tudtam gyorsan menni. A Kánó-Ragály gyorsasági szakasznak örülök, azt nagyon kedveltem, bár most nem tudom, hogy milyen állapotban van, az majd a pályabejáráson kiderül.  A Lyukóbánya-Parasznya gyorsasági egy kis 5 km-es szakasz, amelyről jó emlékeim vannak, tehát bízunk benne, hogy most is ideálisan sikerül versenyeznünk rajta.

- Nem tudjuk még, hogy az új autóval hová leszünk jók. Három komoly R4-esel és WRC-vel is csatlakoznak a bajnoksághoz, valamint a már régi jól bevált ellenfelek Ariel és Hevesi Pista is itt van a kategóriában. Úgy gondolom, hogy az első három hely valamelyikével már elégedettek lennénk a verseny végén.

Gyarmati Ariel: - Az idei évben is az ORC bajnokságban fogunk versenyezni, nem kisebb tervekkel és reményekkel, mint hogy a tavaly megszerzett bajnoki címet megőrizzük. Ennek érdekében autót is váltottunk. Egy újabb fejlesztésű Mitsubishi Lancer-rel fogunk versenyezni, amely egy EVO VIII-as bőrbe bújtatott EVO IX-es. Alapos felkészítésen esett át az autó, az utolsó csavarig szét lett szedve. A motorja is teljes felújításon esett át és nagyon sok fejlesztést eszközöltünk rajta. Nehezen áll össze a technika, ha 48 órából állna egy nap, az sem lenne elég az elkészüléshez. A verseny előtti napokban is nagyon sok teendő van vele. Nagyon bízom benne, hogy sikerül addigra teljesen véghez vinnünk a célkitűzéseinket.

- Az idei szezonban is a jól bevált navigátorommal Kocsis Gyurival fogunk együtt versenyezni.

- A pénteki miskolci prológot már nagyon várjuk. A sok néző előtti látványautózás kellően meghozza egy versenyző hangulatát a futamhoz. A szombat és a vasárnapi napon 180 km gyorsasági szakasz vár ránk, rengeteg etappal. Nem annyira kedvező ez a mezőnynek, de ezt kell megoldanunk. A miskolci pályák közül a mályinkai nem a szívem csücske, mivel egy technikás szakasz, és annyira nem ismerjük, mint amennyire szükségünk lenne rá. Nagyon sokat kellene vele ismerkednünk, hogy igazán jól autózzunk rajta. Így egy kis hátrányban vagyunk, de megpróbáljuk a pályabejárás során a lemaradásunkat behozni.

- Mivel teljesen új lesz az autó és a pályák sem a favoritok közé tartoznak, ezért úgy érzem, hogy nem teljes magabiztossággal állunk a hétvégi eredményességhez. Természetesen nem feltett kézzel megyünk a csatába, de az első nap után már sokkal jobban fogjuk látni, hogy mire leszünk elegek az idei erősebb erős mezőnyben. Ha nem lesz technikai problémánk, akkor szeretnénk a dobogóra állni.

Köszönjük Szponzorainknak: GARMIN, Récsei Busz Kft., Print-Shop, Strapa-Pack Kft., Moresimp, www.palinkaABC.hu, ibg, Lubetech, Dr. Marcus, Gulf, Send-Ex csoport, Spedimex hungary, Sziró Kft., DuPont


Legfrissebb cikkek