Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Új csapatban és az ORB mezőnyében indítja az évet a Sajtós Dénes - Paizs Róbert páros. Az első osztályba való lépés egyetlen oka, hogy kilépjenek az egy napos Rallye 2-es versenyzésből és lényegesen hosszabb távú futamokon gyűjtsék a hasznos kilométereket.

Régóta tervben volt egy olyan csapathoz szerződni, akik maximális odafigyeléssel gondoskodnak a versenyzőikről, ezért is esett a választás az MR Racingre. A srácok nagyon jó viszonyban vannak a csapatvezetőjével Maricsek Miklóssal, így minden szempontból jó döntés volt a váltás.

„2017-től az MR Racing csapatában versenyzünk majd az Országos Rallye Bajnokságban, ahol hosszabb versenytávú futamokon tudunk részt venni. A hazai versenyzés mellé tervezünk még két külföldi futamot is. Az egyik a Hargita Rally lesz, ahová Latyaktól kaptunk meghívást, a másik pedig a Rally Nova Gorica nevű Mitropa Kupa Szlovéniában” – kezdte a 2017-es év felvázolását Szilágyi Tamás a csapat koordinátora.

Az idei tervek között a tisztes helytállás és a sok versenykilométer gyűjtése szerepel, továbbá hogy a versenyautót eljutassák arra a szintre, hogy maximális felkészítettséggel álljanak oda az összes versenyre. Jelenleg egyetlen bökkenő akadályozza meg a terveket, a Jas Motorsport teljesen elhatárolódik a magyar rallye csapatok kiszolgálásától.

„Szövetkeztünk Neukirchner Andrással és közösen küzdünk a Jas Motorsporttal, akik a WTCC-re koncentrálnak csak. Ma Magyarországon öt ilyen Honda van és mindenki szenved az olasz csapattal, mert hónapok óta semmilyen rally-s kiszolgálással nem foglalkoznak. Se emailre, se telefonra nem reagálnak és ez nagyon rossz helyzetbe hozza a Hondások előkészületeit” – folytatta Szilágyi Tamás.

170309 sajtos n 2

A csapat már ott tart, hogy meglátogatja a csapat székhelyét, hogy kiderüljön pontosan mi is a baj. Fontosak a kapcsolatok, mert nem könnyű az alkatrészek beszerzése. Szerencsére az elmúlt egy év legkritikusabb alkatrészét a sperrbe pont egy ilyen jó kapcsolat által a Berényi Racingtől tudták megvásárolni, de ehhez szükséges lenne a Jas-tól további feszítő rugókara és egyéb alkatrészekre is.

„Próbálkoztunk már a Jas Motorsport partnereivel, akik az autóhoz adják az alkatrészeket, de ott sem jártunk sok szerencsével. Szeretnénk az utunkat járni és jó lenne, ha ezen embargókat feloldanák, akár az Öhlins Racinggel, a Sadev Racinggel és a Tm Performance-szal is. Már azon gondolkodtunk, hogy felvesszük a kapcsolatot Michelisz Norberttel, hogy segítsen kitaposni az utunkat” – zárta a beszélgetést Tamás.

Rengeteg pótalkatrésszel rendelkezik a csapat, és ha az alkatrész ellátási probléma nem oldódik meg, akkor sem kerül bajba a versenyeken való elrajtolásuk, de ezt az alapvető problémát mindenképpen szeretnék orvosolni.

Köszönjük Partnereinknek: Jégszilánk Kft., Zeljenka Vállalkozás Szerszámkészítő és Fémalkatrész Gyártó Kft., Mirelit Mirsa Zrt., TMI Épületmenedzsment Kft., Balogh Szerviz-Trans Kft., GPsped Kft., Prior Kft., Kozák Kft., Fiscat Online Pénztárgépek, PSL Hungary Kft., Alox Kft., Bátori Kert-Plusz Kft., White PSL Trans Kft., Twolex Kft., Röplap Bt., Bervent Hõ- és Légtechnikai Kft., Gamma-Modul Kft., Kereken-Pálya Kft., GULF Oil Hungary, Wavecom Informatikai Kft., Berger Stanc Kft., Lajkó Tibor fényező, Honda Heart Club, Pro Express Bt., Autóüveg Abrók, KBT Dekor Hungary Kft., Lozandro Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., Pannon Led Kft., Selmeczi és Társa Mérnöki Kft., Galvox Felületkezelő Kft., Autogumiplaza-Pirelli, Rov Part Kft., Mega-LKW Kft., Autósport és Formula Magazin, Rally Café Magazin


Legfrissebb cikkek