Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Bár nem zárult sikerrel a 17. Rallye Porec a Ritmus Ase számára, voltak bíztató részeredmények, amik azt mutatják, ha így folytatják a munkát, hamarosan a várt siker is megérkezik. Sajnos idő előtt fejezte be a versenyt a Várkonyi-Csányi duó majd a csapat által támogatott Szilágyi-Váradi is, de nem adják fel és nem is ez volt az utolsó versenyük ebben az évben.

Várkonyi Szabolcs: Sajnos nem tudtam kint tesztelni aszfalton, ez nagyon hiányzott, hisz igazából még nem mentem Mitsubishivel aszfalton. Itthon teszteltünk a nyirádi ralikrossz pályán, azonban annak 90%-a murva, így inkább a következő, Santa Domenica ralira volt felkészülés. Az autót kitűnően beállított állapotban kaptuk, így arra nem kellet figyelnem, ám egy nagy hibát elkövettem, rossz ülést választottam és kényelmetlenül ültem és nem is láttam ki rendesen. Száraz aszfalton még nem vezettem az autót, így szokatlan volt, a tempós kanyarokban sokkal gyorsabb, mint egy R2-es, a lassabbakban viszont a súlyának köszönhetően lényegesen lassabb. Egy verseny általában a tempós részeken múlik, így azt még gyakorolni kell szárazon, nem éreztem rá, bár szerintem ebben a rossz üléspozíció is szerepet játszott. Ettől függetlenül élveztem az autót, az első gyorson közelebb kerültem a többiekhez, bár ez becsapós volt, mivel a több R5-ös kocsi miatt, a Mitsubishis versenyzők nagy része S csoportba nevezett, ami nagyobb szűkítőt enged, így nem voltak egy kategóriában az én autómmal, lévén az így keletkező 60-70 le különbségnek. Az első napot még befejeztük, de sajnos másnap reggel nekem haza kellett jönnöm családi okok miatt, amit nagyon sajnálok, de a család az első! Idén már csak a Mitsubishivel versenyzünk, 2 murva következik 1 hét különbséggel, a Santa Domenica Rallye Show, majd a Mikulás Rallye. Mindkét versenyen meglepetés navigátorral indulok, a Botond önálló életet fog élni, ugyanis pilótaként vesz részt a Mikulás Rallyn.

Csányi Botond: Ismét Mitsubishiben. 2010 óta, szinte folyamatosan ezzel a márkával versenyeztem, bár fokozatosan váltottunk a Peugeot 208 R2-re. Az autó fantasztikus volt a verseny folyamán, a Hideg Rally Team nagyszerűen beállította a futóművet. Sajnos az autóval nem nagyon tudtunk tesztelni, így a Shakedown-on kellett összebarátkozni mindennel. Sajnos nagyon összemérni a tudásunkat nem tudtuk a kategória társakkal szemben, ugyanis ők 36-os szűkítővel vágtak neki a futamnak, így az összetett értékelésbe sem számítottak bele. Ezeknél az autóknál ez óriási lóerő különbséget jelent, így a mi autónk hátrányban volt a kategória társakkal szemben. A Hideg Rally Team kitett magáért, folyamatosan elláttak bennünket instrukciókkal, mindent intéztek, így ezúton is szeretném megköszönni az önzetlen segítségüket. Sajnos nem tudtunk végig meccsben maradni, mert családi okok miatt feladni kényszerültünk a futamot, de úgy gondolom, hogy egy komoly tesztnek azért kiváló verseny volt. Sajnos az időjárás nem volt kegyes, az első napon szikrázó napsütés fogadott bennünket, de a második napot özönvízben kellett volna teljesítenünk. Meg is nehezítette a versenyzők dolgát, ugyanis sok páros a verseny feladására kényszerült. Ezeken a csúszós fehér aszfaltos pályákon nagyon nehéz gyorsan menni.


Legfrissebb cikkek