Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Jó hangulatban és festői környezettben, Orfű és Magyarhertelend között, két irányban, de mezőnyön kívül záró autós szerepkörrel teljesítette a hétvégi EuroOne Rallye Sprint az S Line 2005 kupáért elnevezésű Marb futamot a Köbli Károly - Szilágyi Mihály páros.

Karcsi több navigátorral tervezte a hétvégét, több emberre is kötött biztosítást, de végül Szilágyi Misi mellett, jó barátját Zsebe Gábort utaztatta egy oda - vissza gyorson.

„Az volt a terv, hogy záró autóként indulunk, mert így a külön biztosítások megkötésével és a nevezési lapok leadásával lehetőség nyílt arra, hogy több ismerősöm és barátom is helyet foglalhasson a jobb oldalon. Végül úgy alakult, hogy a verseny több gyorsaságija alatt, nem Bán Viktor ült mellettem, hanem Szilágyi Misi, akivel nagyon jó viszonyt ápolunk” – kezdte a hétvége beszámolóját Köbli Károly, majd hozzátette. „Zsebe Úr régóta nagyon jó barátom és a szememre hányta, hogy én már ültem az ő autójában mellette, ő meg még úgy sem hogy álló helyben járt volna a motor. Mondhatom, lelkiismeret furdalásom lett azonnal. Úgy gondolom, kiemelkedően jó navigátor lenne Gáborból, olyan hangszínen diktál, mint egy kőkemény rock énekes. Nagyon jó volt az a két gyors vele. :)
 
Amilyen kalandosan záródott a csapat Mecsek Rallye-ja a gázbowden szakadás miatt, majdnem úgy folytatódott Orfűn is, hiszen a Pécsen jelentkező fék probléma itt is előjött a verseny előtt. Karcsi és csapata szombat este egy ismerőse Abaligeti műhelyében kezdte felderíteni a fékproblémát, ahova a srácok segítségére megérkezett Grátz Feri, akinek gyorsan összeállt a kép a fejében.

„A fék probléma Grátz Ferinek köszönhetően megoldódott, de az Ő segítsége nélkül a gumi kérdésben is bajban lettünk volna. Feri péntek késő este kinyittatta a Pirelli raktárát Miskolcon, ahonnan egy kollégám Veresegyházára még éjjel elvitt pár intermédia gumit, majd másnap Kerekes Joti hozta le a verseny helyszínére őket nekünk. Mindhármuknak nagyon köszönöm a segítséget” – folytatta Karcsi.

161112 kobli n 2

A srácok végig vizes pályán tét nélkül mentek és a gyorsasági szakaszok között két közeli barátnak szurkoltak, akik harcban voltak a bajnokságért, ezért folyamatosan nézték az idejüket a rallylive.hu oldalon és kíváncsiságból a menetlevélen rögzített saját idejüket összehasonlították az időért versenyzőkkel.

„Érdekes volt látni, hogy Sprint abszolút 1-2-3 időket autóztunk egész nap biztonságosan, ami nagy bizalomra ad okot és meg is lepett. Pedig még nem olyan jók a féktávjaim és a kanyar sebességem, mint azt saját magamtól elvárnám, de jól éreztem a kormány mögött magam nagyon. Úgy gondolom, ha minden összejön, akkor száraz idő esetén a Szilveszter Rallye-n újra mezőnyben megmérettetem magam és autóznánk egy nagyon jóízűt” – tette hozzá a pilóta.

Ahogyan az autózás, úgy a verseny rendezés is nagyon jó volt. A csapat több érdekes dolgot is felfedezett Markó Tibi versenyén, ami az ORB futamokon is tapasztalható.

„Nagyon kitett a rendező magáért, folyamatosan biztosított a versenyzők részére ingyen, meleg teát, kávét és csokit a Magyarhertelendi gyors várakozójában, ami példa értékkel bír. Tudom, nem ez a legfőbb meghatározója egy jó versenyrendezésnek, de gondolom, ezek az apróságok jól esnek a versenyzőknek. Nekem biztosan. Köszönöm” – zárta a beszélgetést Karcsi.

Köszönjük Partnereinknek: Rapid-M Kft., Frigo-Experience Kft., Tej Express, Barta Trans Kft., Kenguru konténer, Try-Béta Kft., Pécsi Gázató Kft., Valida Kft., Akvila-S Mérnöki és Szolgáltató Kft., Csonka F-Trans


Legfrissebb cikkek