Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Nagy reményekkel vágott bele a szezonzáró hétvége Velenczei Ádám és Farnadi Ági, de sajnos nem lett jó vége. A Mitsubishi Lancer Evo IX R4-es alakulat az Ózd Rally 5. gyorsasági szakaszának közepéig jutott, ahol egy – viszonylag – kisebb balesetet szenvedtek. Az autónak nem lett komoly baja, és szerencsére a két versenyzőnek sem sérült meg, ám az év végére kitűzött céljaiktól fájdalmas búcsút kellett venniük.

Velenczei Ádám: Sajnos egyáltalán nem úgy sikerült az utolsó verseny, ahogyan azt mi szerettük volna. A célunk az volt, hogy beférkőzzünk az év végi TOP5-be, és ehhez nagyon is kellett igyekeznünk. Komoly csata alakult ki Spiciék, valamint Balogh Janiék és köztünk, így minden pillanat maximális koncentráltságot, maximális tempót követelt tőlünk.

110%-on autóztunk, végig az abszolút 3. helyen, amikor elkövettem egy hibát, és ez mindent felborított – minket is. Az 5. szakasz közepén elrontottam egy kanyart, és lecsúsztunk a murvára. Ekkor még azt hittem, meg tudom fogni, és úton tudom tartani a Mitsubishit, de sajnos nem így történt, és a lassítóban sajnos fejre álltunk a kocsival. Nem volt apelláta, sietnünk kellett ahhoz, hogy a célunkat valóra váltsuk – ez sajnos most így alakult, nem jött ki a lépés…

Szerencsére se nekünk, se a kocsinak nem lett komoly baja. Ugyanakkor nagyon csalódott vagyok, hiszen, ha visszatekintünk az évre, nagyon szép eredményeket értünk el Ágival, még annak ellenére is, hogy többször elkövettem egy-egy hibát. Rengeteget tanultam, amikre biztosan lehet építkezni a jövőben – és ezt legfőképpen Áginak köszönöm, aki nagyon sokat segített a tapasztalataival, mindig ott volt velem, kiállt mellettem minden helyzetben! Nélküle még idáig se jutottam volna el!

Így év végére be kellett látnom azt is, hogy a Mitsubishivel sajnos nincs igazán esélyünk arra, hogy az élmezőnyben lehessünk. Még akkor sem, ha 110%-on autózunk, ráadásul abban az esetben még nagyobb a kockázata annak, hogy egy hiba is becsúszik a menetbe. Át kell értékelnünk a dolgokat, és el kell kezdenünk dolgozni azon, hogy 2017-ben már egy R5-össel vehessük fel a harcot a többiekkel szemben. Én ugyanis csak ebben látom a jövőt… Nagyon nehéz lesz ehhez összerakni a hátteret, de próbálunk erőt meríteni a mostani biztató jelekből, eredményekből, és mindent mozgosítunk majd annak érdekében, hogy ez az álom is minél előbb valóra válhasson.

Ez úton is köszönöm a családomnak, a barátaimnak és a csapatnak az egész éves buzdítást, támogatást, nélkülük ez nem sikerült volna!

Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Betonútépítő Zrt.; Absolut Hostess Kft.; Confidenza Csapágyszolgálat; Gulf; Unifilter Kft.; Schönherz Informatikai Stúdió Kft.; Heves Cleaning Kft.; Színesfém Felvásárlás Pásztó PI-AT Metál Kft.; BM KOMP kompresszortechnika; Eftech Kft.; Max-Transport Bt.; Dynamic Út Kft.; Bolyki Terra Kft.; Euroll Hungária Kft.; Honor Trans-Sped Kft.; Tiszta Víz Üzletház; Pápai Beton Kft.; Salgó polctervező; Suták Krisztián Építési Vállalkozó; Balassa Security Kft., Mipa Hungária Kft., NoGlu Cukrászda, L&L Trans Kft., X-Trans S.R.O.; Stravia Kft.


Legfrissebb cikkek