Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

A Kassa illetve a Mecsek Rallyen elért egy-egy 4. helyezés után ugyancsak a TOP5-be vágyik az Ózd Rallyn is Velenczei Ádám és Farnadi Ágnes. Az Overdose Racing Team párosának nem lesz teljesen ismeretlen terep az idei év utolsó ORB fordulója, azonban komoly taktikai megfontolásokat kíván ez a derbi – főleg, ami az abroncsok kiválasztását illeti. Velenczeiék elsősorban az összetett értékelést tartják szem előtt – hiszen szeretnének év végén is a legjobb öt között lenni – és ennek elérésért mindent meg is tesznek majd a hétvégén.

Velenczei Ádám: Az Ózd Rally lesz az idei utolsó ORB-s futamunk, és nagyon sok múlik ezen a hétvégén. A ponttáblázatot nézve, megvan az esélyünk arra, hogy összetettben előrébb lépünk, ugyanakkor több páros is van mögöttünk, akik ugyancsak képesek lehetnek erre egy jó szerepléssel. Pont ezért, egy kiélezett küzdelmet várok az ózdi fordulótól.

Nekünk már nincs lehetőségünk mínuszolni, mindenféleképpen célba kell érnünk. Pozitívan is állok hozzá az utolsó derbihez, hiszen Kassán és a Mecsekben is igen jól mentünk, elégedett vagyok az ott elért 4. helyezéseinkkel. Ugyanakkor tisztában vagyok azzal is, hogy sok – főleg Miskolcról származó – pilótának azért hazai pálya lesz ez a verseny, így nem lesz egyszerű dolgunk. A sátai és a királdi rész azonban nekem is ismerősnek lesz, a rallytúra mezőnyében többször is autóztunk már ezeken a szakaszokon. Összességében úgy gondolom, hogy a pályák abszolút feküdni fognak a Mitsubishinek.

Ami még egy kis plusz fejtörést okozhat, az az, hogy az ősz beköszöntével egyre szeszélyesebbé válik az időjárás, az utak vizesek, csúszósak. A Mitsubishin teljesen máshogy kell gumit választani, mint egy R5-ösön. Mecseken ezt sajnos elrontottuk, de most igyekszünk a legjobb taktikai döntéssel előállni. Hiszen csak így lehet esélyünk arra, hogy TOP5-be kerüljünk, és ezzel előrébb léphessünk az összetett értékelésben év végén.

Farnadi Ágnes: A pályák nem csak nekem, de nagy részük szerencsére Ádámnak is ismerős lesz. A sajókazai gyors például a Miskolc Rally programjában is szerepelt, és elég jó időt is autóztunk rajta – amíg versenyben voltunk.

Ha jól emlékszem, ORB futamot, így teljes egészében még nem alkottak ezek a szakaszok. A felkészülésem ezért most több forrás segítségével történt. Elővettem több korábbi, környékbeli verseny itinerét, és abból próbáltam összerakni, felidézni, hogy mi várhat ránk most hétvégén. Ez tényleg csak egy kis támpont lehet, hiszen Ádám teljesen más itinert diktál, mint az előző pilótám, így nem valószínű, hogy túl sok egyezést találok majd.

Most, hogy itt az év vége, és nem lesz több versenyünk, Ádámtól egy abszolút első helyezést kértem az Ózd Rallyra. Sokszor voltunk már a második hely környékén, és bevallom, megtetszett ott lenni… A viccet félretéve, a TOP5-be kerüléssel szerintem ismételten nagyon elégedettek lennénk, bár jobban örülnék neki, ha most már végre fel is tudnánk állni a dobogóra a leintést követően. Ami azonban még ennél is fontosabb lenne, az az, hogy a mostani, abszolút 6. helyről felküzdjük magunkat a legjobb öt közé az összetett értékelésben. És pont ezért, én abszolút optimálisan állok az Ózd Rally elé!

Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Betonútépítő Zrt.; Absolut Hostess Kft.; Confidenza Csapágyszolgálat; Gulf; Unifilter Kft.; Schönherz Informatikai Stúdió Kft.; Heves Cleaning Kft.; Színesfém Felvásárlás Pásztó PI-AT Metál Kft.; BM KOMP kompresszortechnika; Eftech Kft.; Max-Transport Bt.; Dynamic Út Kft.; Bolyki Terra Kft.; Euroll Hungária Kft.; Honor Trans-Sped Kft.; Tiszta Víz Üzletház; Pápai Beton Kft.; Salgó polctervező; Suták Krisztián Építési Vállalkozó; Balassa Security Kft., Mipa Hungária Kft., NoGlu Cukrászda, L&L Trans Kft., X-Trans S.R.O.; Stravia Kft.


Legfrissebb cikkek