Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Nem sikerült megismételni a tavalyi pécsi eredményt a Lajosházi - Takács duónak, akik egy filléres alkatrész törése miatt az idei évben nem látták meg a jubileumi Mecsek Rallye célját.

Csabi számára kicsit felemásan indult a pécsi viadal, hiszen Gabi családi problémák miatt nem tudott ott lenni a pályabejárás első napján, amit helyettesítő kölcsön navigátorral kellett felírni. Ez valamilyen szinten rá is nyomta a bélyegét a pénteki versenynapra.

„A pénteki napot még úgy is nagyon élveztük, hogy picit háttal ültünk a lovon. Intermedia gumikat használtunk, ami nagyon jól fogott, élveztünk vele menni. Külföldön mentünk hasonló saras szakaszokon, és ott sokkal jobban elvállaltam őket. Amit nagyon sajnáltam, hogy az utolsó Trefort pusztát kivették, mert itt jól mentünk, és biztosan tudtunk volna faragni az időnkön” – kezdte a verseny értékelését Lajosházi Csaba, majd hozzátette: „Sok versenyzőnek problémája volt az esti szakaszokkal kapcsolatban. Nem gondolom, hogy ez annyira veszélyes lett volna, bár biztosan máshogy is meg lehetett volna rendezni a versenyt.”

A srácoknak a nap váltásával a versenyzés is átalakult. Mintha nem is azon a versenyen lettek volna, amit az első napon teljesítettek.

„A szombat nem volt olyan élvezetes számunkra. Használt regisztrált 7-es Pirelli gumikat használtunk, ami egyáltalán nem működött. Kétszer is óriásit kellett menteni kb. 150-es tempónál, ami után el is gondolkodtam abban, hogy ezt nem kell így tovább erőltetni, mert határeset volt, éppen hogy nem mentünk neki egy fának” – tette hozzá Csabi.

Sajnos az idők is igazolták a legénység érzéseit, mert nem várt szakasz idők jöttek az első két szakaszon.

„Előttünk egy Skoda rajtolt, amiről azt is gondolhattuk volna, hogy ez így vicc, de egyáltalán nem így lett, mert minden szakaszon folyamatosan kaptuk tőle a másodperceket. Két 7-es pótkereket vittünk magunkkal, és a harmadik szakasz előtt lecseréltük őket, és azonnal megváltozott a tapadás” – folytatta Csabi.

A kör harmadik orfűi szakaszán pár kilométerrel a rajt után leállt a Mitsubishi motorja, ami nem indult be ezután. A srácok megpróbálták megkeresni a hibát, de ez sem sikerült. Utólag kiderült, hogy a főtengely jeladónál van egy lemez, ami valószínűleg korábban kettétört és ezen a gyorson leszakította a jeladót.

„Kiesni tudni kell, szerencsére egy étterem mellett estünk ki, ahová bementünk üdítőzni, és kipihentük magunkat. Természetesen csalódott vagyok, és ez nem a kiesés miatt van. Sokkal jobban kellene mennünk, de ehhez kellene az új gumi is és ehhez át kell értékelnünk az anyagi keretünket” – zárta a beszélgetést Csabi.

A folytatás a hétvégén megrendezésre kerülő Sátai Marb versenyen, valamint a jövő hétvégi Örömautózáson a Hungaroringen és az ózdi versenyre is leneveztek már a fiúk.

A csapat együttműködő partnerei: Varrival Kft., Tekt Kft., Villámszer Kft., Kovács méréstechnika Kft., Kövi Ép-Vill Kft., Tion Kft., Fürdőpark Kft., Orfű Aquapark, Viva-Mobile Bt., Viva interspeed Kft.


Legfrissebb cikkek