Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

A bajnoki szezon utolsó versenyére készül Sajtós Dénes és a csapat másik versenyzője Kiss György is. Déneséknek kényszerből kimaradt a Salgó 2016 a Grepton Kupáért verseny, míg Gyuri turbó problémák miatt zárt rossz hétvégét.

Év közbeni kategória váltás miatt jelenleg tesztüzemben versenyez Kiss György és a drag Civic. Eddig két versenyen vett részt az új motor, de mindkettőn a felbukkanó apró problémák orvoslása volt a fő jellemző. Igaz a szeptember közepén rendezett hungaroringi versenyen összejött egy kategória harmadik helyezés, ám a pilóta ezzel nem tud megelégedni.

„Az Extreme Technical Weekend előtti napon készült el az új turbós motorunk, amit nem tudtunk a padon végig programozni csak 0,8 báros nyomásig, így kb. 500 lóerős lett. A hungaroringi pálya sosem a jó tapadásról volt híres, ezért egy harmadik hellyel kellett, hogy beérjem” – kezdte a beszélgetést Kiss György.

A verseny utáni időszak a hibák javításával tel, majd Gyuri úgy döntött minden lehetőséget ki kell használni, ezért részt vett a Végső összecsapáson is, ahol pár menet után inkább a haza utat választotta.

„Tökölön hármat mentem, de befüstölt a turbó és nem vártam meg a döntőt, inkább haza jöttem. Október első hétvégéjén rendezik a szezon utolsó versenyét, ahová nagyon készülök. A végcélom 2,5 báros turbó nyomás melletti 800 lóerő elérése, amivel remélhetőleg a dobogó legtetejét el tudom majd érni” – zárta a beszélgetést Gyuri.

160923 sajtos n 2

A csapat másik versenyzője Sajtós Dénes a 2016-os Salgóra készülve egy teszten vett részt, ami sajnos átalakította a csapat terveit. „Négy kört tudunk menni a teszten, amikor meghallottuk, hogy becsörren a vezérműlánc. Itt befejeztük a gyakorlást és hazamentünk, hogy kiderüljön mekkora a probléma. A motor szét is lett szedve, de sajnos nem érkezett meg minden alkatrész időben, így a Salgót ki kellett vennünk az idei programjaink közül” – értékelte a tesztet Szilágyi Tamás, a csapat koordinátora.

Mivel a Salgó kimaradt és van még idő az Ózd Rallyig, ezért a srácok egy új motor összerakására tették a voksukat. „A jelenlegi motorunkban kb. 1000 versenykilométer volt és bíztunk benne, hogy ezt a szezont kihúzza. Nem így lett, ezért a motor revíziót előre kellett hoznunk. Az Ózd Rally-n mindenképpen indulni szeretnénk, ezért gőzerővel dolgozunk” – tette hozzá Tamás.

Köszönjük Partnereinknek: Mirelit Mirsa Zrt., Balogh Szerviz-Trans Kft., Jégszilánk Kft., SZVG-Tools Kft., TMI Épületmenedzsment Kft., Zeljenka Vállalkozás Szerszámkészítő és Fémalkatrész Gyártó Kft., Meda-Press Kft., Fiscat Online Pénztárgép, Prior Cash Kft., Kozák Kft., GULF kenőanyagok, Alox Kft., Virtuális Ipari Park Kft., Twolex Kft., GPsped Kft., Honda Heart Club, Bátori Kert-Plusz Kft., Flaute Gold Kft., Bervent Hõ- és Légtechnikai Kft., Rov Part Kft., Pannon Led Kft., Röplap Bt., Miklós-Inter Bt., Galvox Felületkezelő Kft., Lajkó Tibor fényező, Selmeczi és Társa Mérnöki Kft., Kereken-Pálya Kft., Bel-Hír Bt., Berger Stanc Kft., Wavecom Informatikai Kft., PSL Hungary Kft., Hardox CNC Kft., Gamma-Modul Kft., KBT Dekor Hungary Kft., White PSL Trans Kft., Pirelli, Rov Part kft., Pannon Led Kft., Autósport és Formula Magazin, LOZANDRO Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., Autóüveg Abrók


Legfrissebb cikkek