Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Pontszerzés és a versenyautó tesztelése céljából érkezett a 23. Veszprém Rallyera a Sajtó Dénes - Marcsa Nikoletta páros, ám az időjárás közbeszólt, és egy olyan problémára hívta fel a csapat figyelmét, amiről eddig nem tudtak. A nagy esőnek köszönhetően olyan mértékű párásodás mutatkozott az autó szélvédőjén, hogy versenyzőink inkább a verseny feladását választották, de ennek ellenért be tudták fejezni a versenyt.

A verseny előtti második teszten nagyon jól sikerült Dénesnek beállítani az autót, ami bizakodásra adott okot, ám az idők nem teljesen úgy jöttek, ahogy azt várták, de azt sem érezték, hogy lassan mennének. Sok esetben hasonló szituáció állt elő, mint korábban, hogy a kigyorsításokon folyamatosan csak forgott a kerék, de az autó nem haladt rendesen.

„Tetszettek a pályák és az autó is egész jól viselkedett rajtuk. Egyedül a Kislődi pálya volt nehézkes, mert az erdős részeken nagyon nagy volt a sár” - kezdte az értékelést Sajtós Dénes.

Pár apró hiba jelentkezett a versenyen, ami zavaró volt versenyzőink számára. Az egyik ilyen, hogy a Szombathelyi verseny előtt készült el az autó új kipufogója, ami olyan hangos lett, hogy nagyon behallatszott a hangosításba. A szervizben a csapat cserélte az alkatrészt, de ez sem oldotta meg a problémát. A másik ilyen, hogy a verseny harmadik gyorsasági szakaszán nem sokkal a rajt előtt leszakad az ég, ahol a párásodás akadályozta meg Dénest és Nikit a jó eredmény elérésében.

160616 sajtos n 2

„Olyannyira párásodott az ablak az esőben, hogy egy métert nem láttunk előre, ezért ki kellett mennünk a pályáról. A pályaelhagyásnál tudtuk, hogy a versenyünknek vége ám a sportbíró alternatív útvonalon visszaküldött minket a szervizbe, hiszen a gyorsasági etapnak lett minősítve. Ezután 10 másodperc büntetéssel sújtottak minket a versenybírák, majd a verseny végén ki is zártak minket” - folytatta Dénes.

A harmadik szakasz után tudta a csapat, hogy nem fogják őket értékelni, de mivel az idei évet a versenyautó tesztelésének és tanulásának szánjuk, minden kilométer jól jön. „Másfeles szorzós verseny révén, egyáltalán nem vagyunk csalódottak, hiszen a mi bajnokságunk már amúgy is elment. Tudjuk azt, mindenegyes kilométer jól jön majd a jövő évi felkészüléshez, ezért is használtuk ki a lehetőséget” - zárta a beszélgetést Sajtós Dénes.

A folytatásban hat hetes pihenő után a Székesfehérvár Rallye következik, ahol versenyzőink mindenképpen szeretnének jól helytállni. A csapat jelenleg navigátor hiányban szenved, hiszen Niki erre a versenyre már elígérkezett másnak.

Köszönjük Partnereinknek: Mirelit Mirsa Zrt., Balogh Szerviz-Trans Kft., Jégszilánk Kft., SZVG-Tools Kft., TMI Épületmenedzsment Kft., Zeljenka Vállalkozás Szerszámkészítő és Fémalkatrész Gyártó Kft., Meda-Press Kft., Fiscat Online Pénztárgép, Prior Cash Kft., Kozák Kft., GULF kenőanyagok, Alox Kft., Virtuális Ipari Park Kft., Twolex Kft., GPsped Kft., Honda Heart Club, Bátori Kert-Plusz Kft., Flaute Gold Kft., Bervent Ho- és Légtechnikai Kft., Röplap Bt., Miklós-Inter Bt., Galvox Felületkezelő Kft., Lajkó Tibor fényező, Selmeczi és Társa Mérnöki Kft., Kereken-Pálya Kft., Bel-Hír Bt., Berger Stanc Kft., Wavecom Informatikai Kft., PSL Hungary Kft., Hardox CNC Kft., Gamma-Modul Kft., KBT Dekor Hungary Kft., White PSL Trans Kft., Hankooktire Motorsport, Autósport és Formula Magazin, LOZANDRO Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., Autóüveg Abrók


Legfrissebb cikkek