Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

Három második hely után a Veszprém Rallyn csúcsra ért a Korda Racing párosa a Veszprém Rallyn, ifjabb Vizelli Károly és Vizelliné Jobbágy Éva megnyerte a Rallly2-esek abszolút versenyét, amivel a bajnoki ponttábla élére ugrottak. Ifjabb Fekete László az ismét az abszolút 5. idõvel teljesítette a távot, Régi Péter kategóriagyõzelme mellett az abszolútban is pontszerzõ helyen zárt!

Bár a Rallye2 küzdelme csak vasárnap kezdõdött, már a Veszprém Rally szombati napján is részt vett egy Korda Racinges autó, a csapatvezetõ Korda Erik és Csató Attila a csapat tereprali autójával, a HRX Forddal elõfutóként vett részt a nyitónapon. A páros az augusztusi magyar világkupa futamra, a Hungarian Baja-ra szeretett volna felkészülni, és bár a program hamar véget ért, nem volt haszontalan.

”Sajnos csak egy kört tudtunk megtenni, mert a harmadik gyorsasági után kiderült, hogy nincs elsõ hajtásunk” – mondta Korda Erik „A bal elsõ hajtásunkkal volt gond, úgy tûnik, hogy ez is a gyulai incidensünkre vezethetõ vissza, úgyhogy mindképp jó ötlet volt, hogy eljöttünk, hiszen sokkal jobb hogy egy tét nélküli versenyen derült ki, mint egy bajnoki, fõképp világkupa futamon. Egyébként, amíg mentünk, nagyon élveztük a pályákat, de nagyon sajnálom, hogy nem tudtunk végigmenni, mert vasárnap az extrém idõjárási viszonyok közt is hasznos tapasztalatokra tehettünk volna szert. Hogy pótoljuk az itt kiesett kilométereket, és hogy a Hungarian Baja-ig ne essünk ki nagyon a versenyritmusból úgy döntöttünk részt veszünk a világkupa sorozat olasz állomásán, az Italian Baja-n. Ezúton is emelem kalapom a Rallye2-es srácok elõtt, fantasztikusan versenyeztek, büszkék vagyunk rájuk.”

Vasárnap a Rallye2-ben a csapat három autóval szállt versenybe és mindhárom páros parádés formában versenyzett. A legnagyobb sikert ifjabb Vizelli Károly és Vizelliné Jobbágy Éva érte el, akik tartoltak a Veszprémi pályákon, sorozatban három második hely után végre felértek a csúcsra is. „Hihetetlen boldogság uralkodott az egész csapaton hazafelé, rettentõen örülünk ennek a sikernek, mivel életünk elsõ abszolút gyõzelme volt ez a veszprémi.” - kezdte értékelését Vizelli, aki élete párja oldalán a legjobbkor szerezte meg elsõ futamgyõzelmét a Lada VFTS-sel, hiszen ez Veszprém Rally másfélszeres szorzóval osztotta a pontokat, így nemcsak élre álltak a bajnokságban, de kissé is meg is léptek üldözõiktõl. „A szerencse és a kitartás meghozta végül a régóta várt sikert, mivel ez a futam most szó szerint túlélõ verseny volt. Mi sikeresen túléltük, az autó is végig bírta a megpróbáltatásokat. Az elsõ szakaszon rögtön abszolút idõvel nyitottunk, majd nagy örömünkben el is tévedtünk etapon. Az emiatt kapott tíz másodperces büntetést próbáltuk egész nap ledolgozni, de a légkör végig nyugodt volt az autóban. A pályák nagyon változatosak voltak, de nekem személy szerint a lõtér volt a kedvencem, hiszen változó ritmusú, nagy élményt adó pálya volt. Az utolsó elõtti szakaszon sajnos Szauer Gergõ kiesett, amit sajnáltunk, viszont úgy álltunk oda az utolsó rajtba, hogy nem kell sietnünk, mert az abszolút második és kategória elsõ hely már biztos. A célban aztán jött a meglepetés, hiszen Neukirchner Andriséknak akadt némi problémája, így eléjük tudtunk kerülni és megnyertük a versenyt. A Veszprém Rally már csak ilyen, ha beleszól az idõjárás is, akkor pedig szinte mindenkit gyõztesnek tekinthetünk, aki célba ér. Ezúton is szeretnénk köszönetet mondani a srácoknak, akik istápolták az autót, illetve Korda Eriknek és a Korda Racingnek, hiszen a támogatásuk nélkül ez a gyõzelem nem születhetett volna meg!”


Ifjabb Fekete László Szombathelyen valósággal berobbant a bajnokságba, hiszen élete elsõ bajnoki futamán a kategória gyõzelem mellett az abszolútban is elõkelõ helyen, ötödikként zárt, ennél pedig Veszprémben sem szerette volna alább adni. „A pályák nagyon jók volta míg nem kezdett el esni az esõ.” –mondta ifjabb Fekete László.” Az elsõ kör végén, a lõtéren pont akkor szakadt le az ég, amikor elrajtoltunk. Mivel az elsõ három autó még szárazon telesítette a pályát a szervezõktõl átlagolt idõt kaptunk.  Egy kicsit eláztunk, mire visszaértünk, mire visszaértünk a szervizbe állt a víz az autóba. Sajnos a második kör sem zárult jól, bár valamennyi gyorsaságit teljesítettük és az idõeredményünk szerint ismét megszereztük az ötödik helyet, végül a célba már nem értünk be, mert idõközben kilyukadt a hûtõnk és kifojt az összes víz. Nagyon sajnálom, hogy nem állhattunk fel a dobogóra, de a versenyt nagyon élveztem, a távot a teljesítettük, az eredmények se voltak rosszak, így nincs különösebb okom a panaszra.”

Volt azonban mit ünnepelni a Régi Péter – Borsfai Dávid kettõsnek a verseny céljában, a széria Suzuki Ignis-szel nagyot autóztak a Veszprémi pályákon. „Izgalmasan alakult számunkra az idei Veszprém Rally, de a lehetõ legszélesebb a mosoly az arcunkon.” – mondta Régi Péter a célban. A fel- és hozzáállás ugyan az volt, mint szûk három hete Szombathelyen. A bajnokság szempontjából tét nélkül szerettünk volna kocsikázni. A murvát különösen szeretjük, így minden adott lett volna a poroláshoz, de helyette inkább dagonyáztunk. A szombat éjjel, majd vasárnap délben leesett esõ eléggé megváltoztatta a körülményeket, ennek ellenére nagyon élveztük az egészet. Az elsõ szakaszon második idõvel nyitottunk, innen dolgoztuk le fokozatosan a hátrányunkat, a negyedik szakaszon pedig élre álltunk a kategóriánkban. Az ötödikre ezt növelni tudtuk, az utolsón pedig már csak arra koncentráltunk, hogy megõrizzük a vezetést, ami végül sikerült is, így a tavalyi év után idén is hoztuk a kategóriagyõzelmet. Az Ignis végig bírta a strapát, a fiúk pedig nagyszerû munkát végeztek. Ezúton szeretnénk megköszönni Korda Eriknek és a Korda Racingnek a mögöttünk hagyott két fantasztikus versenyt!

A Veszprém Rally Rallye végeredménye:
1. Vizelli Károly - Vizelliné Jobbágy Éva - Lada VFTS 1:06:01.9
2. Neukirchner András - Guzi Róbert - Honda Civic Type R +9.6
3. Jánosa Ákos - Brunekker Árpád - Citroen C2R2 Max +1:13.3
4. Bodogán Ferenc - Molnár Tamás - Lada 2105 ++1:33.4
5. Papp László - Papp Csaba - Volvo C30 +3:48.0
6. ifj.Fogarasi Attila - Toloczkó Péter - Honda Civic +4:07.9
7. Hibján József - Szurovcsák István - Citroen C2R2 Max +4:12.7
8. Sajtós Dénes - Marcsa Nikoletta - Honda Civic Type R +4:59.4
9. Régi Péter - Borsfai Dávid - Suzuki Ignis +5:15.2
10. Takács Olivér - Kulcsár Dániel - Citroen C2R2 Max +5:27.6

http://facebook.com/kordaracing
http://www.kordaracing.hu
http://youtube.com/kordaracing

A Korda Racing együttmûködõ partnerei: A-HÍD Építõ zRt., Novomatic, ENEOS Motorolaj - Szakál-Met-Al Kft., Metrober Kft, HERTZ - Mercur Rent a Car Kft, Alabárdos Étterem, Frimedia Kft, Szerszámbróker Kft, SurgiCare Kft, , StapleCare Kft, BHS Medical Kft, Music Engine Kft, MNR Fémmegmunkáló és Szolgáltató Kft, Corax-Bioner ZRt, Auto-Szoft Kft, K-P-K TransCoop Kft, BDA Trans Kft, Lánchíd 19 Hotel, BWS Belsõ Tér Kft, Gordius Kft, RAORG Translog Kft, FEOL Industrial Automation Kft, BWS Könyvelés tanácsadás Bt., Sinus-Networks Kft, Verbis Kereskedõ és Szolgáltató Kft, RAAB CNC Kft, VIWA Vitaminvíz, Iramko Vezérléstechnika Kft, Iramko Trade Kft, Revo-Tec Bt, Atervinning Kft, Transvinning Kft, Equicom Kft, Prevenció Patika, Steinerbrunner Gyõzõ, Sophia-NET Kft, A. S. S. Kft, Ökobusz Kft, Landrich Kft, CNC Factory Kft, Muzsai Metál Kft, ReKa Gym, BK Aeon Kft, Industrial Electro Service Kft, Sandlander Kft, Prémium Szerszámker Kft., Milwaukee,  Bialabok Alexandra


Legfrissebb cikkek