Rallyheart.hu a Facebookon! Rallyheart.hu a Twitteren! Rallyheart.hu az Instagram-on! Rallyheart.hu a Youtube-on! Rallyheart.hu kapcsolat!rss icon

Pin It

A Szombathely Rallye után nagy kedvet kapott a murvához az Overdose Racing Team fiatal pilótája, Velenczei Ádám. A június 10-12-ei hétvégén ismét alkalma lesz arra, hogy kipróbálja a Mitsubishi Lancer Evo IX R4-t ilyen körülmények között. Azzal azonban tisztában van a nógrádi rallys, hogy most észnél kell majd lenni, és beosztósan kell autózni, hogy esély legyen egy eredményes szereplésre. Ebben pedig navigátora, Farnadi Ágnes fogja segíteni – nem csak az itiner diktálásával, de a pilóta visszafogásával is.

Velenczei Ádám: A Veszprém Rallye is azok közé a pályák közé tartozik, ami szűz terep még számomra. Szombathelyen, az első murvás versenyemen azonban nagyon jó élményekkel gazdagodtam, így pozitívan állok hozzá a soron következő futamhoz is. Tisztában vagyok viszont vele, hogy Veszprém az autógyilkos pályákról ismert, így sokkal nehezebb dolgunk lesz, mint egy fordulóval korábban. Ági tapasztalataira azonban most is nagyon számítok, biztos vagyok benne, hogy sokat tud majd segíteni nekem a szakaszok feldolgozásában.

Szombathelyen fantasztikus eredményt értünk el, de most újra vissza kell szállnunk a földre. A cél mindig az, hogy beférjünk a TOP10-be, így van ez most is, de mégis nehéz előre jóslatokba bocsátkozni a végeredményt illetően. A tanácsokat figyelembe véve, beosztósan kell majd autóznunk, hogy a Mitsubishi a célig bírja a menetelést. Természetesen most is maximálisan felkészítettük a gépet, de tudjuk, hogy a műszaki problémák nagyon gyakoriak a veszprémi terepen. Ez a verseny ráadásul másfél szorzós lesz, így talán az idei szezon egyik legmeghatározóbb hétvégi szereplése vár ránk. Mi bízunk a legjobbakban, és remélhetőleg Fortuna is mellénk áll majd.


Farnadi Ágnes: Veszprém mindig arról volt híres, hogy akár az utolsó pillanatban is fordulhatott a kocka. Pont ezért még az élmezőnyben autózok sem szoktak jóslatokba bocsátkozni a végkimenetelt illetően. Ugrató ugrató hátán, trükkös, élvezetes, de veszélyes, sziklás és tempós részek váltakozása – röviden így jellemezném a versenyt, ami hétvégén vár ránk. A legnagyobb félsz a defekt, amit Veszprémben nem csak csinálni, de kapni is lehet.

Úgy érzem, most nem biztos, hogy elég lesz az a tapasztalat, amit a korábbi évekből szereztem, és ezért nem tudom, mennyire tudom majd segíteni Ádámot. Gyakran adódik ugyanis olyan váratlan helyzet, amikor egy előttünk haladó autó kifordít egy kisebb sziklát a pályára, vagy olyan nyomvályút csinál, amire mi nem tudtunk előre felkészülni, így akkor és ott, nagy tempónál kell improvizálnia a pilótámnak. Szombathelyen úgy tűnt, Ádám nagyon ráérzett a murvára, bízom benne, hogy elkapta a fonalat, és Veszprémben is ügyesen fog autózni. A hegyesdi gyorson való szereplésünkre különösen kíváncsi leszek, hiszen – véleményem szerint – egy VB-szintű pálya, ami tavaly is nagyon sok áldozatot szedett.

A legfontosabb feladatom talán az lesz a hétvégén, hogy kicsit visszafogjam Ádámot, és emlékeztessem rá, hogy okosan, az autót beosztva kell versenyeznünk. De nagyon boldog lennék, ha hazai közönség előtt tudnánk eredményesen szerepelni.
 
Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Betonútépítő Zrt.; Absolut Hostess Kft.; Confidenza Csapágyszolgálat; Gulf; Unifilter Kft.; Schönherz Informatikai Stúdió Kft.; Heves Cleaning Kft.; Színesfém Felvásárlás Pásztó PI-AT Metál Kft.; BM KOMP kompresszortechnika; Eftech Kft.; Max-Transport Bt.; Dynamic Út Kft.; Bolyki Terra Kft.; Euroll Hungária Kft.; Honor Trans-Sped Kft.; Tiszta Víz Üzletház; Pápai Beton Kft.; Salgó polctervező; Suták Krisztián Építési Vállalkozó; Balassa Security Kft., Mipa Hungária Kft., NoGlu Cukrászda


Legfrissebb cikkek